جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
پزشکان مسلمان، به مهاجران و نیازمندان در شهر ال پاسو کمک رسانی کردند

حوزه/ یک گروه داوطلب از سازمان «دایره اسلامی آمریکای شمالی» و تیم عدالت اجتماعی با ایجاد یک درمانگاه سیار در مسافرخانه ای در شهر ال پاسو، به کمک مهاجران و افراد نیازمند شتافتند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از ktsm، یک خیریه اسلامی با سفر به شهر ال پاسو در ایالت تگزاس آمریکا، تست های پزشکی رایگان برای بی خانمان ها و مهاجران فراهم کرد.

سازمان «دایره اسلامی آمریکای شمالی» شعبه دالاس، با همکاری «تیم عدالت اجتماعی»  یک سازمان عام المنفعه اسلامی دیگر، تیمی از دکترها و امدادگران داوطلب را به ال پاسو فرستاده تا تست های پزشکی رایگان از مهاجران بگیرند. این تیم پزشکی بعد از ظهر روز گذشته یک درمانگاه سیار در مسافرخانه ای ایجاد کرده است. سازمان همچنین پتو، لباس زمستانی و سایر لوازم مورد نیاز را بین مردم توزیع کرده است.

نجات جان نوزاد بیمار

رهبران درمانگاه می گویند که از آغاز جنبش تاکنون 13 بیمار را از جمله یک نوزاد که به بخش مراقبت های ویژه بیمارستان فرستاده شده، مورد مداوا قرار داده اند.

آسیه خان نماینده تیم در این باره گفت: اگر رسیدگی حرفه ای وجود نداشت اوضاع برای این نوزاد بسیار وخیم می شد. در گذشته بسیار می شنیدیم که بچه های زیادی در این مناطق بدون مراقبت بهداشتی و کمک های درمانی مورد نیاز به سر می بردند و اگر به موقع رسیدگی نمی کردیم ممکن بود حال نوزاد وخیم تر شود.

برگزارکنندگان می گویند نوزاد هم اکنون در شرایط بهتری به سر می برد.

دکتر خان افزود: گروه های محلی داوطلبان و خانواده های مهاجران از تیم سپاسگذاری کردند. و قدردان مسلمانانی بودند که این همه راه را از دالاس تا مناطق بی بضاعت و مهاجر نشین آمده بودند تا به مردم کمک رسانی کنند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha