چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
گفت و گو با مدیر مدرسه علمیه خواهران الزهرا (۰س)۹ بندرعباس به مناسبت ۹ دی

حوزه/ خانم باقری زاده گفت: انقلاب اسلامی ایران، حوادث زیادی را در تاریخ به خود دیده است که حضور به موقع مردم همیشه در صحنه و اطاعت از رهبری و استعانت خداوند متعال به پیروزی رسیده اند.

خانم اشرف باقری زاده امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از هرمزگان، ضمن گرامیداشت حماسه بزرگ 9 دی، با اشاره به ولایتمداری مردم انقلابی ایران اسلامی، بیان داشت: توطئه ها و دسیسه‌ های دشمنان انقلاب اسلامی بار دیگر با حضور امت اسلامی و با راهنمایی های مقام معظم رهبری از بین رفت و منافقان و خیانتکاران انقلاب اسلامی در برابر این مردم رسوا شدند.

 وی به فتنه سال ۸۸ اشاره کرد و افزود: فتنه سال ۸۸ نیز مانند دیگر آشوب های منافقان و دشمنان در تاریخ ایران اسلامی موجب استواری و استحکام مردم و کشور اسلامی و تایید حقانیت جمهوری اسلامی ایران شد.

استاد حوزه خواهران، استقامت مردم ایران را الگویی برای دیگر مردمان جهان دانست و تاکید کرد: مردمان جهان باید با الگو قرار دادن انقلاب اسلامی ایران و مبارزه مردم انقلابی زمینه ی پیروزی خود را در برابر ظالمان فراهم کنند.

وی در ادامه به حضور چشمگیر طلاب در نهمین سالگرد حماسه عظیم ۹ دی اشاره کرد و بیان داشت: طلاب مدرسه علمیه الزهرا(س) بندرعباس نیز مانند دیگر طلاب و روحانیون در سطح کشور در کنار مردم ولایتمدار در پاسداشت این روز بزرگ در همایش بزرگ بصیرت شرکت کردند.

خانم باقری زاده افزود: طلاب با حضور خود بار دیگر بیعت خود را با آرمان‌های امام راحل(ره) و شهدای انقلاب اسلامی و امام خامنه ای اعلام داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha