جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‌الاسلام مهدی سفیدیان - جانشین معاونت تعلیم و تربیت صالحین سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان

حوزه/ مدیر امور اساتید و مبلغان تعلیم و تربیت سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: دشمن با فشار اقتصادی و راهکارهای دیگر دنبال ایجاد فتنه در میان مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت‌الاسلام مهدی سفیدیان، امشب در جمع مردم مهدی‌شهری به میزبانی مسجد امام علی (ع) شهرک انقلاب این شهر، با اشاره به حماسه 9 دی‌ماه اظهار داشت: سخن گفتن از ۹ دی زخم باز کردن نیست و دشمن ثابت کرده که هر ده سال یک‌بار برای این انقلاب و نظام برنامه‌ریزی کرده است و باید روشنگری شود تا از فتنه‌های جدید جلوگیری شود.

مدیر امور اساتید و مبلغان تعلیم و تربیت سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه دشمن بیکار نیست، زیرا منافعش به‌واسطه انقلاب اسلامی به خطر افتاده است، تصریح کرد:  دشمن لحظه‌به‌لحظه به دنبال ضربه به این مردم و ارکان انقلاب است.

وی با بیان اینکه فتنه ۸۸ عقبه چندساله داشته است، افزود: مردم در انقلاب اسلامی مردمی هستند که شهید داده‌اند و مردم انقلابی کسانی نیستند که با بصیرتی برخی از خواص در ۸۸، انقلاب و ولایت را تنها بگذارند.

حجت‌الاسلام سفیدیان با بیان اینکه فتنه‌های جدید در راه است، خاطرنشان کرد: گردوغبار در ۸۸ نگذاشت، عده‌ای حق و باطل از یکدیگر را تشخیص بدهند، اما بصیرت و ولایتمداری مردم کار خودش را کرد و حماسه 9 دی را شکل داد.

وی با بیان اینکه مردم همواره دچار فتنه و آزمایش می‌شوند، افزود: دشمن با فشار اقتصادی و راهکارهای دیگر دنبال ایجاد فتنه در میان مردم است.

مدیر امور اساتید و مبلغان تعلیم و تربیت سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه مسئولان اقتصادی تلاش خود را مضاعف کرده و باید کار و تلاش کنند تا ضمن حل مشکلات این مردم؛ در جهت قدردانی از زحمات مردم نگذارند، فتنه‌ای جدید ایجاد شود، گفت: در فتنه‌ها باید صبر کرد و گوش‌به‌فرمان ولایت باشیم و نورافکن بصیرتی در فتنه ۸۸ گوش‌به‌فرمان ولایت بودن است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha