پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت‌الاسلام سید جواد موسوی هوایی

حوزه/ حجت‌الاسلام موسوی هوایی با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک گوهر عظیم است، گفت: حوزه علمیه انقلابی طلابی تربیت کند که امامِ جماعت باشند، یعنی مردم پشت سرشان راه بروند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از تهران، حجت‌الاسلام سید جواد موسوی هوایی، در نشست بصیرتی طلاب مدرسه حضرت ابوطالب(ع) تهران به مناسبت حماسه 9 دی، با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی یک گوهر عظیم است، اظهار داشت: حماسه 9 دی روزی است که بساط فتنه 88 که می‌خواستند انقلاب را از مردم بگیرند، را بر چید.

معاون سابق سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک گوهر عظیم است، تصریح کرد: شواهدی وجود دارد که آمریکا و اسرائیل شروع به طراحی کردند که یک انقلاب مخملی را راه‌اندازی کنند که این انقلاب مخملی دسیسه جرج سوروس است.

وی با بیان اینکه همه انبیاء الهی منتظر انقلابی نظیر انقلاب اسلامی بودند، افزود: البته در همه حکومت‌ها مخالفت‌هایی وجود دارند که بخواهند القاء کنند که این جبهه حق نیست؛ همان‌طور که بر گردن امیرالمؤمنین امام علی(ع) شمشیر گذاشتند و فشار آوردند که باید مالک را متوقف کند.

حجت‌الاسلام موسوی هوایی خاطرنشان کرد: حوزه علمیه انقلابی طلابی تربیت کند که امامِ جماعت باشند، یعنی مردم پشت سرشان راه بروند و این قاعده در تمام ادوار مختلف زندگی جاری است.

انتهای پیام

خبرنگار: ساسان سهنله

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha