جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
گفت و گو با استاد حوزه به مناسبت ۹ دی

حوزه/ خانم حجتی با بیان اینکه مردم با حضور خود در صحنه حماسه آفریدند، گفت: مردم در این حضور، سیلی محکمی به دشمنان قسم خورده انقلاب زدند.

خانم صفیه حجتی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از هرمزگان، ضمن گرامیداشت 9 دی، حضور مردم را مهم ترین گام برای حفظ انقلاب و دفاع از ولایت دانست و بیان داشت: روزی که دشمنان ایران اسلامی، کمر به نابودی انقلاب و اهانت به ساحت مقدس رهبری بسته بودند، مردم حضور را بر سکوت جایز دانستند.

وی با بیان اینکه مردم با حضور خود در صحنه حماسه آفریدند، افزود: مردم  در این حضور، سیلی محکمی به دشمنان قسم خورده انقلاب زدند.

استاد حوزه خواهران تاکید کرد: دشمنان با همکاری و همیاری دوستان سابق خود که در انقلاب فتنه انگیزی کرده بودند، امید به نابودی این حرکت بزرگ مردم انقلاب اسلامی داشتند، در حالی که این فکر، باطل و دست نیافتنی برای آنها است.

خانم حجتی خاطر نشان شد: امت با بصیرت حزب اللهی با حضور خود در صحنه به دشمنان اسلام  داخلی و خارجی می فهمانند که همیشه پشتیبان ولایت و حکومت اسلامی هستند.

وی در پایان بیان داشت: طلاب و روحانیان که از مدعیان دفاع از حریم اهل بیت (علیهم السلام) و ولایت فقیه هستند باید حضور چشمگیر و پررنگ تری در میدان دفاع از انقلاب داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha