جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
۱

حوزه/ مسئول دفتر نماینده‌ ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: حماسه ۹ دی متعلق به همه ملت ایران است و هیچ جریان و حزبی نمی‌تواند آن را به نفع خود مصادره کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه حجت الاسلام نجف قلی زاده سرایی، عصریکشنبه در جمع طلاب مدرسه علمیه امام رضا (ع) میاندوآب، اظهار داشت: حماسه ۹ دی متعلق به همه ملت ایران است و هیچ جریان و حزبی نمی‌تواند آن را به نفع خود مصادره کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی ادامه داد: در ۹ دی ماه مردم ایران با بصیرت کامل خود فتنه‌گران را که خط دهی آنها خارج از مرزهای ایران اسلامی بود، سرخورده کرده و به زباله‌دان تاریخ فرستادند.

وی افزود: فتنه ۸۸ که به بهانه تقلب روی داد و خسارات جبران ناپذیری را بر مملکت وارد کرد، البته فتنه‌ها تمام نشده است و هر آن امکان دارد فتنه‌ای جدید روی دهد، لذا باید به هوش بود و مواظبت کرد که این بار به کشور خسارات وارد نشود.

حجت الاسلام سرایی اظهار کرد: ملت در چهل سال گذشته از انقلاب و نظام، به تبیعت از امام(ره) و رهبری دفاع کردند؛ امروز به عنوان یک طلبه وظیفه داریم تمام قد از انقلاب دفاع کنیم و فتنه‌ها و کج روی‌ها را به ملت روشنگری کنیم.

وی اضافه کرد: اگر بصیرت خودمان را بالا ببریم دشمن نخواهد توانست کاری از پیش ببرد و مثل همیشه سرشکسته شده و ملت ایران پیروز این نبرد خواهند بود.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha