پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024

حوزه/ استاد حوزه با تاکید بر اینکه دشمنان در فتنه ۸۸ طراحی ده ساله برای براندازی نظام اسلامی داشتند، گفت: مردم در فتنه ۸۸ ثابت کردند از مسئولان بی بصیرت جلوترند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام اسماعیل رستمی، شامگاه یکشنبه طی سخنانی در مسجد امام ذوالانوار شهرک فرهنگیان با اشاره به بزرگداشت یوم الله ۹ دی اظهار داشت: هدف فتنه ۸۸ براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان در فتنه ۸۸ طراحی ده ساله برای براندازی نظام اسلامی داشتند، افزود: پایه و اساس نظام مقدس اسلامی به خون بیش از ۲۰۰ هزار شهید بسته شده است، از این رو به کوری دشمنان نه تنها چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را جشن می گیریم، بلکه پرچم اصلی را به دست صاحب اصلی خود خواهیم رساند.

استاد حوزه، ادامه داد: تبلیغات سوء و تغییر جای جلاد و شهید و همچنین تبدیل گفتمان ولایی به اموی از جمله مواردی است که اگر در نظامی صورت گیرد آن را سرنگون خواهد کرد.

حجت الاسلام رستمی، دین داری و حفظ دین را در جامعه کنونی سخت و دشوار دانست و خاطرنشان کرد: دو نوع شیعه سست و قوی عنصر در زمان ابی عبدالله(ع) وجود داشتند، افرادی که در فتنه ۸۸ حضور داشتند همان شیعیان سست عنصر بودند، اما افرادی که پای نظام ایستادند، شیعیان واقعی بودند.

استاد حوزه، ۹ دی را میثاق با ولایت خواند و عنوان کرد: مردم و ملت ایران در ۹ دی ۸۸ پای ولایت فقیه و نظام مقدس اسلامی ایستادند. مردم در فتنه ۸۸ ثابت کردند از مسئولان بی بصیرت جلوترند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha