جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام و المسلمین حاجتی ، امام جمعه موقت اهواز

حوزه/ امام جمعه موقت اهواز، با بیان اینکه نگاه مردم کشورهای اسلامی به جوانان انقلابی ایران است، گفت: دوران ابرقدرتی آمریکا به پایان رسیده و اسرائیل که دشمن اصلی جهان اسلام است دیگر قادر نیست حتی چند روز مقابل رزمندگان جبهه مقاومت ایستادگی کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین میر احمدرضا حاجتی، امام جمعه موقت اهواز، در تجمع جوانان انقلابی شهرستان اندیمشک، با دعوت نیروهای حزب‌اللهی به وحدت و یکپارچگی، گفت: نفوذ جمهوری اسلامی در منطقه به‌ویژه جهان اسلام که سرعت و رشد بیشتری نسبت به چند سال قبل داشته، ملزم که وحدت نیروهای انقلابی داخل کشور است؛ چراکه مردم دیگر کشورها، نگاهشان به شما جوانان است.

وی سطح توانمندی‌های ایران در مقوله قدرت نظامی، اعتقادی و فرهنگی را نسبت به دوران قبل از انقلاب بی‌نظیر خواند و اظهار داشت: دشمنان تلاش دارند تا جشن چهل‌سالگی انقلاب، با حاشیه‌هایی همراه باشد؛ اما به لطف بصیرت مردم، این زمستان هم عبور کرده و سیاهی‌اش بر روی دشمنان می‌ماند.

امام جمعه موقت اهواز، با تأکید بر اینکه دوران ابرقدرتی آمریکا به پایان رسیده، تصریح کرد: اسرائیل که دشمن اصلی جهان اسلام است با تفکر ناب امام خامنه‌ای و راهبردی بودن این رهبر الهی، به زانو درآمده است و دیگر قادر نیست حتی چند روز مقابل رزمندگان جبهه مقاومت ایستادگی کند.

حجت الاسلام و المسلمین حاجتی، به عقب‌نشینی آمریکا از سوریه اشاره کرد و گفت: آن‌ها خوب می‌دانند که جایشان در منطقه خاورمیانه نیست! اما تلاش می‌کنند با لشکرکشی از این کشور با آن کشور، همچنان پز ابرقدرتی خود را به رخ دیگر کشورها رسانند؛ حال‌آنکه دوران ابرقدرتی آن‌ها به انتها رسیده و دیگر جایی در منطقه ندارند.

امام جمعه موقت اهواز، در پایان بر لزوم گرامیداشت و پاسداشت خانواده شهدای مدافع حرم تأکید کرد و اظهارداشت: ما هرچه داریم از برکت خون شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم است که مانع قدرت گرفتن دشمن جدیدی به نام تکفیریون شدند.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha