پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
یادواره

حجت الاسلام طیبی فر با تاکید بر این که شهدای روحانی چهره های درخشانی هستند که در طول تاریخ تشییع هر کجا سخن از دفاع از حق بوده است، جلودار بوده اند، گفت: روحانیت در دفاع مقدس به دیگران نگفت «شما بروید، ما می آییم»، خودشان در میدان نبرد با دشمن بعثی جلودار بودند و دیگران را هم به همراه خود می بردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، حجت الاسلام حسین طیبی فر، شب گذشته، در دهمین یادواره شهدای روحانی و طلبه کاشان و آران و بیدگل، در سالن شهدای پاسدار ناحیه مقاومت بسیج کاشان، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره آیت الله  هاشمی شاهرودی(ره)، گفت: این عالم وارسته و شخصیت مورد اعتماد مقام معظم رهبری، در جایگاه بلند علمی و فقهی، شانه از زیر بار مسئولیت خطیر دفاع از اسلام  و خدمت در ارکان نظام خالی نکرد.

وی در ادامه با گرامی داشت یاد و خاطره بیش 103 شهید روحانی و طلبه شهرستان های کاشان و آران و بیدگل، با بیان اینکه شهدای روحانی چهره های درخشانی هستند که در طول تاریخ تشییع هر کجا سخن از دفاع از حق بوده است، جلودار بوده اند، افزود: روحانیت در دوران دفاع مقدس به دیگران نگفت «شما بروید، ما می آییم»، خودشان در میدان نبرد با دشمن بعثی جلودار بودند و دیگران را هم به همراه خود می بردند.

مسئول امور روحانیون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با بیان اینکه نام بالغ بر 4500 شهید روحانی دوران دفاع مقدس، در کنار 220 هزار شهید دیگر می درخشد، اظهار کرد: استان اصفهان در دوران دفاع مقدس با تقدیم 3 هزار شهید روحانی و طلبه به نسبت جمعیت درکشور، بیشترین شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

وی بابیان اینکه شهدای روحانیت با حضور در خط مقدم جبهه های جنگ تحمیلی از کیان نظام اسلامی ایران دفاع کردند، گفت: امام راحل با نهضت خود گنجی پنهان را در زیر دیوار خون 230 هزار شهید برای ملت ایران به یادگار گذاشته است، افرادی می خواهند این گنج را خدشه دار کنند.

 حجت الاسلام طیبی فر ادامه داد: دشمنان داخلی به سرکردگی آمریکای جنایتکار در فتنه ۸۸ به دنبال از بین بردن فکر مبارزه با استکبار و  ترویج اندیشه های انحرافی و بی دینی و از بین بردن  یاد شهدا در کوچه و خیابان ها بودند.

 وی با بیان اینکه شهدا با ایستادگی و مقاومت دربرابر دشمنان، انقلاب و امام را یاری کردند، به اتفاقات سال 77 و 88  اشاره کرد و افزود:: فتنه گران در سال 88  به دنبال براندازی  نظام اسلامی ایران بودند.

حجت الاسلام طیبی فر با بیان اینکه دشمنان یازده ماه قبل از شروع انتخابات براندازی جمهوری اسلامی ایران را در فتنه 88 طراحی کرده بودند، اظهار کرد: فتنه گران درحماسه 9 دی با حرکت خودجوش عظیم مردمی و دلسوزان انقلاب و اهل بیت(ع) روبرو شدند و تمام برنامه ریزی های آنها نقش برآب شد.

وی به درس های 9 دی اشاره کرد و ادامه داد: صیانت از اقتدار اسلامی، شکل گیری پشتوانه مردمی در مقابله با تهدید های دشمنان داخلی و خارجی، ضرورت توجه به جنگ رسانه ای دشمن، فراموش نکردن چهره نفاق و دورویی، توجه به نیروهای نفوذی و فصل الخطاب بودن مقام معظم رهبری مهمترین درس های حماسه 9 دی است.

 حجت الاسلام طیبی فر  در پایان با بیان اینکه ولایت فقیه تاکنون انقلاب اسلامی ایران را حفظ کرده است، تصریح کرد : ملت ایران و نظام با هدایت و پرچمداری مقام معظم رهبری به عنوان دیده بان بصیر انقلاب اسلامی ،از فتنه عظیم و نابود کننده سال 88 جان سالم به در برد .

انتهای پیام.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha