جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام حسینی نوری ، امام جمعه اندیمشک

حوزه/ حجت الاسلام حسینی نوری، انقلابی گری را لازمه پیشرفت کشور دانست و گفت: امروز مردم ناظر عملکرد مسئولان بوده و هر شخصی که در جایگاه مدیریتی قرار دارد، لحظه‌ای خطا رود، با واکنش و برخورد شدید جامعه مواجه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، حجت الاسلام حسینی نوری، امام جمعه اندیمشک، در جمع جوانان انقلابی شهرستان اندیمشک، با بیان اینکه نسل جوان جامعه، پرچم‌داران انقلاب اسلامی هستند، اظهارداشت: امروز آن کسانی که پشتوانه ولایت و انقلاب هستند، همین جوانان مؤمن انقلابی هستند که با همه توان برای پیشرفت کشور تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه خط قرمز مردم «ولایت» و «انقلاب» است، گفت: یکی از بزرگ‌ترین درس‌های فتنه ۸۸ این بود که ملاک حال فعلی افراد بوده هر مسئول و شخصیتی در نظام اسلامی که در خط ولایت باشد، «مقبول» و آنکه راهش از ولایت جدا باشد، «مطرود» مردم خواهد بود.

حجت الاسلام حسینی نوری، انقلابی عمل کردن مسئولان را رمز پیشرفت کشور دانست و تصریح کرد: مشکلات کنونی جامعه نتیجه کوتاه آمدن مسئولان در برابر دشمن است؛ به همین دلیل هرچه روحیه انقلابی گری مسئولان بیشتر شود، قطعاً دشمن بیش از گذشته عقب‌نشینی کرده و مشکلات کشور کمتر می‌شود.

امام جمعه اندیمشک، با اشاره به هشدار رهبر معظم انقلاب در خصوص فتنه سال ۹۸، بیان کرد: وقتی‌که رهبر معظم انقلاب هشدار می‌دهند که دشمن در صدد ایجاد فتنه‌ای دیگر است، این روزها را از قبل، پیش‌بینی می‌کردند؛ اما متأسفانه آن افرادی که باید به سخنان ایشان عمل می‌کردند، غفلت کرده و کشو را دچار مشکلات اقتصادی کردند.

وی در پایان ضمن تذکر به مسئولین برای توجه به سخنان رهبر انقلاب و عمل به فرمایشات معظم‌له، اظهارداشت: امروز مردم ناظر عملکرد مسئولان بوده و هر شخصی که در جایگاه مدیریتی قرار دارد، لحظه‌ای خطا رود، با واکنش و برخورد شدید جامعه مواجه خواهد شد.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha