شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
نشست روحانیون با مسئولان شهری اهواز

حوزه/ جمعی از روحانیون مدرسه علمیه امام خامنه‌ای اهواز، در نشستی با مسئولان شهری اهواز، پیگیر مطالبات مردمی شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، طلاب و روحانیون مدرسه علمیه امام خامنه‌ای اهواز، چند ماهی است که پیگیر مطالبات مردمی شده‌اند؛ از همبستگی با کارگران معترض گرفته تا تلاش برای رفع معظم آب گرفتی و اصلاح سیستم شهری.

چندی پیش مردم منطقه سلطانی اهواز از خرابی سیستم فاضلاب و آسفالت خیابان گلایه کرده و خواستار رسیدگی روحانیون به این وضعیت شدند.

طلاب جهادی مدرسه علمیه امام خامنه‌ای اهواز نیز طی پیگیری‌هایی مستمر، این مشکل را تا حدودی حل کردند.

اما برای رسیدگی هرچه بهتر مسئولان به این مشکل، مسئولین بسیج طلاب و روحانیون مدرسه علمیه امام خامنه‌ای اهواز جلسه‌ای با موضوع «معضل فاضلاب منطقه کوی فاطمیه خیابان سلطانی» در دفتر شهردار منطقه یک تشکیل دادند.

اعضای این جلسه متشکل از جناب آقایان مهندس فلسفی زاده، شهردار منطقه(۱) اهواز، مهندس امینـی، معاونت فنی شهرداری منطقه(۱)، مهندس جـوام، نماینده مدیرعامل سازمان آبفا، مهندس دهقانیان و مسئولان بسیج طلاب و روحانیون مدرسه علمیه امام خامنه‌ای، بودند.

در این جلسه مهندس دهـقانیان، مجری طرح پروژه احداث خط لوله جدید فاضلاب خیابان سلطانی، به توضیح نکات فنی و نقشه طرح پرداخت.

همچنین مهندس جوان، نماینده مدیرعامل سازمان آبفا، تعهدات لازم را جهت اجرا و تکمیل نهایی پروژه بیان کرده و پس از آن نیز مهندس فلسفی زاده، شهردار منطقه(۱) قول همکاری و صدور مجوز حفاری را دادند.

در ادامه این نشست، مسئولین بسیج طلاب و روحانیون مدرسه علمیه امام خامنه‌ای اهواز، ضمن تشکر از زحمات و تلاش مسئولان، بیان کردند؛ حوزه علمیه همواره محل مراجعات مردمی بوده و روحانیت نیز علاوه بر ارائه خدمات علـمی، فرهنگی و... به جامعه، «میدان‌دار پیگیری مطالبات مردمی» نیز می‌باشد؛ چراکه محرومیت و مشکلات مردم مورد توجه حوزه علمیه و روحانیون انقلابی است.

یکی دیگر از روحانیون، با بیان اینکه مردم و اهالی منطقه سلطانی و یوسفی از وضعیت نابسامان فاضلاب به شدت گله‌مندند هستند، گفت: زندگی این عزیزان دچار مشکلات جدی شده و به همین دلیل از شهرداری و سازمان آب و فاضلاب انتظار داریم در نهایت تعامل و همکاری هرچه سریع‌تر مشکلات به وجود آمده را حل نمایند.

لازم به ذکر است، طبق گزارشات رسیده، هم‌اکنون اقدامات اولیه برای اجرای طرح «نصب خط لوله جدید فاضلاب خیابان سلطانی» انجام شده و إن شاءالله به‌زودی شاهد بهبود سیستم فاضلاب این منطقه خواهیم بود.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha