شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله اعرافی

حوزه/ مدیر حوز های علمیه بر همکاری حوزه و سازمان تأمین اجتماعی در مسائل فرهنگ سازی بیمه تأمین اجتماعی در جامعه از سوی شبکه تبلیغ و طرح هجرت حوزه، و ارائه گفت گوی جامع و رسیدن به تفاهم نامه تأکید کرد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری«حوزه»، آیت الله اعرافی، امروز در دیدار دکتر احمد رضا خزایی، مدیر کل اتباع سازمان تأمین اجتماعی که در دفتر مدیر حوزه های علمیه در قم برگزار شد، بر همکاری بیشتر  حوزه علمیه و سازمان تامین اجتماعی برای بیمه شدن طلاب المصطفی تأکید کرد.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه گفت: بیمه درمانی طلاب دغدغه مسئولین جامعه المصطفی و مدیریت حوزه های علمیه است و امید است با برگزاری جلساتی این دغدغه هر چه زودتر رفع شود.

امام جمعه قم پیشنهادی هم برای همکاری حوزه و سازمان تأمین اجتماعی در مسائل فرهنگ سازی بیمه تأمین اجتماعی در جامعه از سوی شبکه تبلیغ و طرح هجرت حوزه، مبلغان و مطالعه سایر قلمروها داد و بر ارائه گفتگو جامع و رسیدن به تفاهم نامه دو نهاد تأکید کرد.

مدیر حوزه های علمیه افزود: کشور و جامعه در شرایط بسیاری سختی از نظر اقتصادی قرار دارد که یکی از آنها تأمین بیمه بیکاران است. امید است با تلاش فراوان و مدیریت صحیح این مشکلات هر چه زودتر رفع شود.

313/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha