جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
طلیعه

حوزه/ اولین شماره ماهنامه «طلیعه ۱۴۱۷» ارگان رسمی شورای عالی حوزه علمیه خراسان، با ده ها مطلب متنوع و با هدف اطلاع رسانی از مصوبات، برنامه ها و فعالیت های این شورا منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، اولین ماهنامه «طلیعه 1417» ارگان رسمی شورای عالی حوزه علمیه خراسان، با ده ها مطلب متنوع و با هدف اطلاع رسانی از مصوبات، برنامه ها و فعالیت های این شورا، به مدیر مسئولی حجت الاسلام صفرعلی فتح الهی، جانشینی مدیر مسئول حجت الاسلام مجتبی دانش و سردبیری عباس مهدوی خواه منتشر و در دسترس حوزویان قرار گرفت.

تیتر یک «طلیعه 1417» با عنوان «رهبر انقلاب اعضای شورای عالی را مجموعه ای کارآمد می دانند»، به همراه تصاویر اعضای شورای عالی حوزه علمیه خراسان، ذهن جستجوگر هر مخاطبی را سمت خود می کشاند.

در صفحه دو این ماهنامه حوزوی نیز درس اخلاقی از آیت الله مشکینی(ره) با تیتر «درس بخوانید که ملکوت را ببینید» و همچنین مطلبی تحت عنوان «نگاهی راهبردی به پایگاه شورای عالی حوزه علمیه خراسان» به چشم می خورد.

«جزئیات آیین نامه تلبس طلاب مصوب شورای عالی حوزه خراسان»، «درس های از نهج البلاغه آیت الله العظمی مظاهری با تیتر جذاب "18 سال است که مراقب شماییم"» از مهمترین مطالبی است که در سومین صفحه از ماهنامه «طلیعه 1417» منتشر شده است.

مصاحبه تفصیلی با حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر فرزانه، دبیر شورای عالی حوزه علمیه خراسان درباره اهمیت و فعالیت های این شورا و همچنین تشریح اقدامات گروه مطالعات رهبردی دبیرخانه شورای عالی با تیتر «طراحی زیست بوم های چهارگانه؛ نتیجه بازبینی سند چشم انداز با رویکرد تمدنی» از دیگر مطالبی است که صفحات میانی ماهنامه «طلیعه 1417» را به خود اختصاص داده اند.

در صفحه هفتم «طلیعه 1417» نیز گفتگوی تفصیلی با حجت الاسلام علی خیاط، رئیس کمیسیون آموزش شورای عالی حوزه علمیه خراسان با عنوان «اساسی ترین کار کمیسیون آموزش؛ حرکت در افق چشم انداز بیست ساله با مطالعات آینده پژوهشی» منتشر شده است.

برش هایی از بیانات مقام معظم رهبری درباره ویژگی های حوزه در طراز انقلاب اسلامی با موضوعات «مایه اتکاء نظام اسلامی»، «پشتیبان فکری نظام اسلامی»، «پاسدار عواطف و ایمان مردم»، «حفظ وحدت ملی»، «حضور در صحنه های مورد نیاز مردم»، «مقابله با اندیشه جدایی حوزه و انقلاب اسلامی»، «حمایت و دفاع از نظام اسلامی»، نکته های ناب اخلاقی از علمای بزرگ و نیز اخبار برنامه ها و فعالیت های شورای عالی حوزه خراسان در آخرین صحفه اولین شماره ماهنامه طلیعه 1417» به چشم می خورد.

علاقمندان می توانند برای ارتباط با ماهنامه «طلیعه 1417»، به دبیرخانه شورای عالی حوزه علمیه خراسان واقع در مشهد مقدس، خیابان طبرسی، بلوار شارستان، جنب بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی مراجعه، یا مکاتبه و یا با شماره تلفن 05132008497 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام ۳۱۳/۳

دانلود اولین شماره ماهنامه «طلیعه 1417»

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha