شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله بوشهری

حوزه/ در شرایط فعلی که مردم گرفتار مشکلات معیشتی و اقتصادی هستند، مردم انتظار خدمات بهتری از سازمان تامین اجتماعی به خصوص در بحث تأمین دارو دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، آیت الله حسینی بوشهری، امروز در دیدار دکتر احمد رضا خزایی، مدیر کل اتباع سازمان تأمین اجتماعی که در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، برخدمت گذاری بهتر مسئولین به مردم و نظام تأکید کرد و گفت: این سازمان از سازمان های قوی، نقش آفرین، اثر گذار و مایه آرامش و تامین کننده امنیت کشور است.

امام جمعه قم افزود: در شرایط فعلی که کشور و جامعه در مشکلات و سختی های فراوانی از نظر اقتصادی، تحریم و ...  قرار دارند، وقتی مردم احساس می کنند که در سختی ها از پشتیبان خوبی برخور دار هستند  و بیمه تأمین اجتماعی درعرصه درمانی به جامعه خدمت می دهد، روحیه گرفته و دلگرم می شوند.

عضو  هیئت رئیسه خبرگان رهبری گفت: تجربه نشان داده کسانی که در این سازمان فعالیت می کنند، خوش نام زندگی کردند.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به انتظارات مردم در عرصه خدمت رسانی از سازمان تأمین اجتماعی افزود: در شرایط فعلی که مردم  گرفتار مشکلات معیشتی و اقتصادی هستند، مردم انتظار خدمات بهتری از این سازمان دارند.

 دبیر شورای عالی حوزه های علمیه تأکید کرد: البته تا کنون درخدمت رسانی و سرویس دهی از سوی این سازماه کوتاهی نشده است؛ ولی امید است با برنامه ریزی بهتر به خصوص در بحث تأمین دارو به مردم خدمت رسانی شود، تخفیف و  امکاناتی داده شود، این باعث دلگرمی مردم به خادمان کشور و نظام می شود.

313/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha