شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام حمید کمالی اردکانی، مدیر مدرسه علمیه شهرستان اردکان

حوزه/ حجت ‌الاسلام‌ کمالی، مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) اردکان گفت: آیت الله هاشمی شاهرودی در تمامی مسئولیت هایی که برعهده داشتند، به بهترین شکل عمل کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد، حجت ‌الاسلام‌ حمید کمالی، مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) اردکان در مراسم بزرگداشت حضرت آیت‌الله هاشمی شاهرودی(ره) ضمن تسلیت ارتحال این عالم گران‌قدر و کارگزار باوفای نظام جمهوری اسلامی ایران، به بیان گوشه‌هایی از زندگی و خدمات آن عالم فرزانه پرداخت و گفت: مجاهدت در مسئولیت‌ها، تربیت شاگردان ممتاز و دارا بودن جنبه‌های اخلاقی آیت‌الله هاشمی شاهرودی(ره) از جمله ویژگی های بارز این عالم گرانقدر بود.

وی با اشاره به خدمات آیت‌الله هاشمی شاهرودی به ‌نظام مقدس جمهوری اسلامی، خاطر نشان کرد: ایشان در زمان حیات خود در تمامی مسئولیت هایی که به عهده داشتند، به بهترین شکل عمل کردند.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) اردکان با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی کارگزاران بسیاری را دیده است، گفت: ما در نظام اسلامی کارگزارن بسیاری را دیدیم که برخی از آنها باوفا به نظام و برخی نیز بی وفا بودند.

وی با تاکید بر اینکه کارگزار باوفا فردی است که در مقابل دشمن می ایستند و هیچ گاه کاری را انجام نمی دهد که دشمن شاد شود، تصریح کرد: افرادی نیز هستند که حرف زدن و یا سکوتشان سبب خوشحالی دشمن می شود و این افراد همان کسانی هستند که به نظام اسلامی وفادار نیستند.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha