شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
استاد حوزه:

حوزه/ امروز دشمن با جنگ رسانه ای برای نابودی بنیان خانواده و اعتقادات دینی به کمک ضمیر ناخودآگاه انسان تلاش می کند؛ براین اساس، مبلغان باید سواد رسانه ای داشته باشند تا بتوانند برنامه های رسانه های را تحلیل کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از گرگان، معاونت پژوهش مدرسه علمیه الزهرا(س) گنبدکاووس، کارگاه آموزشی «باز آفرینی و راه های نوین تحقیق و تبلیغ» را با حضور جمعی از طلاب و اساتید این مدرسه برگزار کرد.

حجت الاسلام محمد رضایی، در این کارگاه با اشاره به پیشرفت های مختلف علمی و شبکه های اجتماعی، اذعان کرد: همان طور که دشمن با پیشرفت رسانه ها و شبکه های اجتماعی ابزارهای مقابله با کشور ما را به روز می کند، مبلغان در تبلیغ دین باید از شیوه های نوین استفاده کنند.

وی با بیان اینکه انسان یک ضمیر خودآگاه و یک ضمیر ناخودآگاه دارد، افزود: در ضمیر آگاه اراده انسان اثر دارد و ضمیر ناخودآگاه اراده دخالت ندارد.

این کارشناس حوزوی خاطرنشان کرد: امروز دشمن با جنگ رسانه ای برای نابودی بنیان خانواده و اعتقادات دینی به کمک ضمیر ناخودآگاه انسان تلاش می کند؛ براین اساس، مبلغان باید سواد رسانه ای داشته باشند تا بتوانند برنامه های رسانه های را تحلیل کنند.

حجت الاسلام رضایی با بیان این که در تبلیغ باید  از ابزارهای هنر  استفاده شود، تصریح کرد: هر فرهنگ و تمدنی که در قالب هنر نباشد، اثرگذار نخواهد بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha