جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جشنواره علامه حلی

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه کرمان از برگزاری اختتامیه پنجمین جشنواره استانی علامه حلی کرمان، روز چهارشنبه ۱۲ دی ماه خبر داد .

حجت الاسلام علیرضا انجم شعاع معاون پژوهش حوزه علمیه کرمان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمان، از برگزاری اختتامیه پنجمین جشنواری استانی علامه استان کرمان خبر داد و گفت: اختتامیه پنجمین جشنواره استانی علامه حلی کرمان، روز چهارشنبه  12 دی ماه، در سالن فرهنگی برق واقع در بلوار شهید عباسپور شهر کرمان برگزار میشود.

وی در رابطه با تعداد آثار ارسالی به جشنواره پنجم، بیان داشت: در جشنواره امسال تعداد ۶۲۷ اثر  ارسال شده است که نسبت به آمار سال گذشته کمترین افت را داشتهایم؛ اما از لحاظ کیفی، آثار از موضوعات متنوع تری نسبت به دوره‎های گذشته برخوردار بوده و همچنین در این دوره حضور طلاب سطح عالی و درس خارج پررنگ تر بوده است.

معاون پژوهش حوزه علمیه کرمان در رابطه با برگزیدگان این جشنواره، خاطر نشان کرد: در جشنواره امسال از میان مقالات سطح یک، تحقیق پایانی سطح دو خواهران، مقاله سطح سه و پایان نامه سطح سه برادران و مقاله سطح چهار خواهران تعداد سه نفر از طلاب خواهر و چهار نفر از طلاب برادر به عنوان برگزیده و شایسته تقدیر شناخته شدهاند که در مراسم اختتامیه از آنها تقدیر به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha