پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
۹ دی

حوزه/آیت الله نمازی، علت بیچارگی کشورهای غربی را به خاطر وجود رهبران ناصالح دانست و گفت: ترامپی که قبل از رئیس جمهور شدن روابط جنسی و ضد اخلاقی اش در رسانه های دنیا مطرح شد، چطور می خواهند بر بشریت حکومت کند؟!

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، آیت الله عبدالنبی نمازی شب گذشته، در سالن آزادی دانشگاه کاشان، در جمع دانشجویان و اساتید بسیجی این دانشگاه ضمن گرامی داشت حماسه 9 دی، گفت: اساتید بسیجی باید حامل پیام تفاوت انقلاب و نظام توحیدی جمهوری اسلامی ایران با سایر نظام های جهان برای نسل جوان و دانشجویان باشند.

عضوخبرگان رهبری  با بیان این که یکی از مباحثی که در حال حاضر در جهان به خصوص در کشورهای غربی و اروپایی مطرح می باشد، تحلیل و تفسیر امت مبتنی بر ولایت فقیه است، به جایگاه ولایت فیقه اشاره کرد و ابرازداشت: اساتید دانشگاه ه دلیل این که در نظام توحیدی، رهبر از میان علما و فقها انتخاب می شود را برای دانشجویان تحلیل و تبیین کنند.

وی، با اشاره به تفاوت های نظام سیاسی ایران با دیگر کشورهای جهان، اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران تنها نظام سیاسی دنیاست که در مقایسه با کشورهای دیگر بیشترین نمره قبولی را در ارزیابی عملکردها می گیرد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، همچنین به تفاوت های رهبری در نظام جمهوری اسلامی ایران با رهبری نظام های سیاسی دیگر کشورهای جهان اشاره کرد و افزود: رهبری در جمهوری اسلامی ایران برخلاف کشورهای دیگر از علم، اخلاق، شجاعت، تقوا، تدبیر حکیمانه، و ...  برخوردار است و به اذعان تحلیلگران غربی، رهبر معظم انقلاب، مقتدرترین و محبوب ترین رهبر دنیا و ایران موفق ترین کشور است.

آیت الله نمازی ادامه داد: رهبر در نظام الهی باید عالم، مجتهد و فقیه باشد و قدرت استنباط احکام شرعی را از منبع آیات قرآنی، روایات، سنت و سیره پیامبراکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) و پاسخ به سؤال های سیاسی، اقتصادی، فکری و اعتقادی داشته باشد.

عضو خبرگان رهبری اظهار کرد: با توجه به اینکه پس از 14 قرن در انزوا بودن تشیع، خداوند نعمت ولایت فقیه و نظام اسلامی را نصیب ملت ایران کرده است، باید قدردان این نعمت بزرگ الهی باشیم

وی با بیان اینکه آینده جهان از آن اسلام است، تصریح کرد: دلیل اینکه مقام معظم رهبری با قاطعیت می فرماید آینده از آن اسلام می باشد، الهام گرفته  از وعده الهی و آیات قرآن است.

نماینده ولی فقیه درکاشان، تبیین جایگاه رهبری در نظام اسلامی را یک حرکت استراتژیک دانست و خطاب به اساتید دانشگاه ها، تصریح کرد: شما اساتید باید در این میدان تهاجم فرهنگی که دشمنان تلاش می کنند جوانان را جذب سیاست های خودشان کنند، جایگاه رهبری در نظام اسلامی را برای دانشجوبان تبیین کنید.

آیت الله نمازی، علت بیچارگی کشورهای غربی را به خاطر وجود رهبران ناصالح دانست و گفت: ترامپی که قبل از رئیس جمهور شدن روابط جنسی و ضد اخلاقی اش در رسانه های دنیا مطرح شد، چطورمی خواهند بر بشریت حکومت کند؟!

دستاوردهای حماسه ۹ دی

سید جواد ساداتی نژاد هم ضمن گرامی داشت حماسه 9 دی، پیروی از رهبری دینی، صیانت از نظام اسلامی و وحدت مردم براساس عامل دینی را دستاوردهای این حماسه دانست و تصریح کرد : 9 دی نشان داد هرکس بخواهد به اعتقادات و ارزش دینی بی احترامی کند مردم در مقابل آنها متحد می شوند.

وی، رشد سیاسی مردم را از دیگر دستاوردهای حماسه 9 دی عنوان کرد و افزود: مردم با سلایق مختلف سیاسی و حزبی وقتی احساس کردند عده ای فتنه گر از بستر انتخابات می خواهند سوء استفاده کنند و تمامیت ارضی، اعتقادات و امنیت کشورشان را از بین ببرند، به صورت یکپارچه در برابر فتنه گران ایستادند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس، بیگانه ستیزی شدن مردم را از دیگر دستاوردهای حماسه 9 دی برشمرد و گفت: وقتی مردم با سلایق مختلف سیاسی دیدند رئیس جمهور آمریکا و بیگانگان از فتنه گران حمایت  می کند آنها نیز در مقابل فتنه گران منسجم شدند.

وی به سخنان مقام معظم رهبری که ممکن است دشمن در سال 97 نقشه بکشد ولی سال 98 اجرا کند، اشاره کرد و بیان داشت: ملت  ایران باید بعد از فتنه کاملا به هوش باشند و اجازه ندهند دشمنان اهداف پلید خود دست پیدا کنند

عضو کمیسیون آموزش عالی مجلس شورای اسلامی، فتنه 88 را پیچیده ترین کودتا در نوع خودش دانست و اظهار کرد: علیرغم اینکه استکبار جهانی از تمام ابزارها در فتنه 88  برای جدا کردن مردم از ولایت فقیه استفاده کرد، ولی با هوشیاری مردم شکست خورد

وی، قدرت هسته ای، موشکی و منطقه ای در غرب آسیا را سه مولفه قدرت در جمهوری اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: دشمن بعد از حماسه 9 دی با فشار اقتصادی و تحریم های فلج کننده به دنبال ایجاد اختلال در رابطه رهبری و مردم است.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه روسای جمهور آمریکا در دشمنی با ایران هیچ فرقی ندارند، تنها فرق ترامپ با اوباما در نحوه گرفتن مولفه های قدرت ایران دانست  و گفت: اوباما با تحریم میان مدت ایران را تحت فشار قرار می داد، ولی ترامپ به دنبال تحریم اقتصادی خرد کننده و کوتاه مدت علیه ملت ایران است.

عضو فراکسیون ولایی مجلس، با بیان اینکه اگر می خواهیم از اقتدار کشورمان حمایت کنیم، دولت باید مشکلات اقتصادی  مردم  و کشور را حل کند گفت: برای اعترضات مشکلات اقتصادی کسی نباید شعار دشمن شاد کن سر بدهد.

ساداتی نژاد تصریح کرد: اعترض در فضای اقتصادی ایرادی ندارد ولی کسی که بلند گو و پرچم بیگانه می شود یعنی می خواهد انقلاب را هدف بگیرد، لذا باید مقابل چنین افرادی ایستاد.

برپایه این گزارش، در پایان این مراسم با حضور رئیس بسیج اساتید دانشگاه های استان اصفهان، نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان، روحانیون ، ائمه جمعه و جماعات و جمعی از مسئولین، از اساتید بسیجی دانشگاه کاشان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha