پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
نشست هم اندیشی حوزه و ستاد نماز جمعه

حوزه/ خانم استادی گفت: خادمیاران مسجد جامع بندرعباس با فراگیری آموزش های لازم ساماندهی می شوند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از هرمزگان، خانم استادی در نشست هم اندیشی که با حضور آقای سينا فریدونی، قائم مقام مديريت مسجد جامع بندرعباس، خانم عصمت قلي زاده مسئول دانش آموختگان  مدرسه خواهران الزهرا(س) بندرعباس و جمعي از طلاب، در اين مدرسه برگزار شد، به اهميت حضور و فعاليت هاي تبليغي موثر طلاب و ايجاد بستر فرهنگي مناسب براي نمازگزاران در مسجد جامع پرداخت.  

وی هدف از برگزاری این نشست را هم افزایی در راستای برنامه های فرهنگی ـ آموزشی مسجد، ساماندهی خادم یاران مسجد و ایجاد نظم و هماهنگی در برنامه های مسجد جامع دانست.

معاون فرهنگی تبلیغی مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س) بندرعباس با اشاره به اهمیت ساماندهی خادم یاران مسجد جامع شهر، افزود: ساماندهی خادميارن مسجد برای ایجاد شرایط مناسب فعالیت هاي فرهنگي و تبليغي و خدمتگزاری این خادم یاران در عرصه مورد علاقه و توانایی آنها است.

استاد حوزه خواهران تاکید کرد: دوره های ارتقاء توان خادمیاران مطابق با عرصه فعالیت آنها، از جمله اقدام های لازم برای دستيابي به نتیجه مطلوب است.

وی، ایجاد اشتغال براي برخی از نمازگزاران جویای کار را یکی از برنامه های قابل توجه ستاد نماز جمعه عنوان كرد و افزود: با همکاری و همراهی ستاد نماز جمعه و استفاده از ظرفیت های معنوی و مادی حوزه و ستاد، زمينه ي ايجاد و افزایش فرصت های کاري و اشتغال زايي نمازگزاران فراهم خواهد شد.

 استادي در پايان خاطر نشان شد: ارائه هفته نامه پیک آدینه مدرسه علميه الزهرا(س) با محتوای احکام، مسائل سیاسی و ... در ترویج مبانی اسلامی و مشاوره حضوري ويژه نمازگزاران از جمله فعالیت های فرهنگی و تبليغي طلاب خادم در نماز جمعه مسجد جامع است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha