جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مدرسه علميه الزهرا(س) جويبار؛ شبي با كتاب

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) جویبار گفت: طلاب با اخلاص در عمل می توانند رابطه ی بین خود و خدا را اصلاح کنندتا پرده های حجاب کنار رفته و انوار الهی بیش از پیش دلهاي آنان را فرا گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري «حوزه» در مازندران، خانم میرزایی در مراسم «شبی با کتاب» در مدرسه علمیه الزهرا(س) جویبار گفت: مطالعه و ارتباط با کتاب می تواند مانند اعتکاف، جنبه ی عبادی داشته باشد، و این امر اثرات مطلوبی در روند تحصیل وکسب علوم دینی طلاب دارد.

وی با تاکید بر ضرورت مطالعه کتاب در کنار دروس حوزوی تصریح کرد: با توجه به حجم بالای دروس و عدم فرصت کافی برای مطالعه و از طرفی ضرورت تحقیق و آگاهی طلاب در تمام زمینه ها می طلبد که چنین برنامه هایی در حوزه ها برگزار شود تا یک شب به یاد ماندنی از کنار هم بودن و لذت مطالعه و تحقیق و پژوهش به کام طلاب عزیز تزریق شود.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) جویبار اعلام کرد: برنامه های همنشینی با کتاب سبب زنده شدن ذوق مطالعه، مباحثه و تبادل نظر علمی بین طلاب و اساتید می شود؛ همچنین طلاب با بخشی از زی طلبگی و زندگی ساده و بی آلایش اما پراز معنویت وآرامش طلبگی که متاسفانه در بین طلاب کم رنگ شده آشنا خواهند شد.

 وی در پایان ضمن توصیه های اخلاقی، اخلاص داشتن را سر لوحه ی زندگی طلبگی دانست  و خاطر نشان کرد: با اخلاص در عمل می توانیم رابطه ی بین خود و خدا را اصلاح کنیم، تا پرده های حجاب کنار رفته و انوار الهی بیش از پیش دلها را فرا گرفته و رضایت الهی را جلب نماید.

انتهاي پيام۳۱۳/۴۸

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha