پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی تغییر کرد

حوزه/ سیدرضا فاطمی امین با حکم تولیت آستان قدس رضوی، به عنوان قائم مقام این آستان نورانی، جایگزین سید مرتضی بختیاری منصوب شد.

به گزارش  خبرگزاری «حوزه» از مشهد، با حکم حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی، سیدرضا فاطمی امین به عنوان قائم مقام تولیت این آستان مقدس منصوب شد.

در بخشی از حکم انتصاب فاطمی امین از سوی تولیت آستان قدس رضوی آمده است:

ضمن تشکّر از مجاهدت‌های برادر گرامی جناب آقای بختیاری، جنابعالی را که بحمدلله دارای سوابق موفق در حوزه‌های اجرایی می‌باشید، به موجب این حکم به سمت قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی منصوب می‌نمایم.

اقتضا دارد ایجاد هماهنگی بین معاونان و بخش‌های مختلف و تحقق کامل سیاست‌های آستان قدس رضوی که منبعث از منشور هفت‌گانه مقام معظم رهبری (مدظلّه‌العالی) است مهمترین اولویت‌های جنابعالی قرار گیرد.

گفتنی است، سیدرضا فاطمی امین فارغ التحصیل رشته مهندسی سیستم‌های اقتصادی اجتماعی از دانشگاه علم و صنعت ایران است که سوابقی همچون مجری طرح نوسازی خودروهای فرسوده کشور، مشاور وزیر صنایع و معادن در طرح تحول اقتصادی، سخنگوی ورزات صنایع و معادن، معاون برنامه‌ریزی وزارت صنعت، معدن و تجارت و عضویت در شورای عالی آموزش ‌و پرورش را در کارنامه خود دارد.

 سید مرتضی بختیاری نیز که پیش از این عهده دار این مسئولیت بود، از سوی حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی به عنوان مشاور و دستیار ویژه تولیت آستان قدس رضوی منصوب شد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha