جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دانشگاه اسلامی مالدیو، مراکز آموزشی دینی در جزایر مختلف راه اندازی می کند

حوزه/ توافق نامه ای میان نماینده دانشگاه اسلامی مالدیو و شهردار جزیره فوواه مولاح به امضاء رسیده و معاونت دانشگاه اسلامی اعلام کرده به زودی مراکز آموزشی دینی در جزایر مختلف مالدیو راه اندازی خواهند شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، به نقل از edition، دانشگاه اسلامی مالدیو اقدام به راه اندازی یک مرکز آموزشی اسلامی در جزیره فوواه مولاح در این کشور می کند.

اعضای شورای شهر جزیره و نمایندگان دانشگاه اسلامی روز گذشته با امضای توافقنامه ای در دانشگاه از راه اندازی این مرکز خبر دادند.

عاشیت خلیله عبدالستار معاونت دانشگاه و عبدالفلاح شریف، شهردار جذیره این توافق نامه را امضا کردند. عبدالستار در مصاحبه با خبرنگاران گفت که این مرکز تحصیلی دینی قرار است دوره های آموزشی برای دانشکده حقوق و شریعت، دوره آموزشی حکومت محلی و تربیت امامان جماعت برای جزیره نشینان برگزار کند.

وی اعلام کرد که دانشگاه قصد توسعه خدماتش را در سرتاسر مجمع الجزایر مالدوی دارد.

عبدالستار گفت: رئیس جمهور ابراهیم محمد صالح سیاست های آموزشی خود را در راستای فراهم کردن تعلیم و تعلم برتر برای تمامی جزایر مالدیو اعلام کرده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد که دانشگاه اسلامی مالدیو همچنین قصد دارد در آینده ای نزدیک آموزشکده های اسلامی را در جزایر دیگر مالدیو نیز راه اندازی کند.

شهردار جزیره نیز در مراسم ، ضمن قدردانی از مسئولین اعلام کرد که جزیره نشینان سالها برای فرارسیدن چنین فرصت مطالعاتی انتظار کشیده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha