جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تجلیل از مبلغان اربعین

حوزه/ مبلغان اربعین حسینی حوزه علمیه خراسان طی مراسمی در محل مدرسه علمیه سلیمانیه تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، 115 تن از مبلغان اربعین حسینی حوزه علمیه خراسان امشب طی مراسمی در محل مدرسه علمیه سلیمانیه تقدیر شدند.
در این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین احمری، مسئول نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در خراسان رضوی با اشاره به اینکه امروزه در شرایطی هستیم که بر خلاف گذشته این توفیق گرانقدر نصیب شده که برای زیارت به عتبات عالیات مشرف شویم و اربعین را درک کنیم، درباره اعزام مبلغان نیز ابراز کرد: امسال هزار روحانی از خراسان رضوی اعزام شدند که با توجه به تخصص و علاقه خود، فعالیت تبلیغی، فرهنگی، دینی و... انجام دادند.
مسئول کمیته فرهنگی اربعین در خراسان رضوی افزود: انسجام و هماهنگی بین نیروهای فرهنگی اربعین وجود داشت که به علت همین امر و فعالیت های موفق، از این کمیته تقدیر شد.
همچنین، عدنان هادی، معاون سرکنسول عراق در مشهد با اشاره به برکت خون امام حسین(ع) در عالم و اهمیت زیارت آن حضرت، ابراز کرد: در ایام اربعین امسال همه نیروها برای خدمت آماده بودند و در مقابل جهود و دشمنان نیز برای این زیارت توطئه کردند تا بین مردم ایران و عراق اختلاف ایجاد کنند.
وی خاطر نشان کرد که کنسولگری عراق در مشهد نیز در این باره برای خدمت به مردم در رسیدن به ایام اربعین اهتمام ورزید.
گفتنی است، در این مراسم از 115 تن از مبلغان برادر و خواهر حوزه علمیه خراسان که در ایام اربعین حسینی در محورهای مختلف در کشور عراق فعالیت داشتند، تجلیل شد.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha