شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مدیرکل هماهنگی امور فرهنگی زائران استانداری خراسان رضوی

حوزه/ مدیرکل هماهنگی امور فرهنگی زائران استانداری خراسان رضوی با اشاره به اهمیت اربعین حسینی، گفت: دشمن همیشه سعی دارد نقاط قوت ما را هدف قرار دهد و تضعیف کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، سید حمید موسوی در آیین تجلیل از مبلغان اربعین حوزه علمیه خراسان با تقدیر از مردم عراق در خدمت مخلصانه به زائران حسینی، اظهار کرد: دشمن همیشه سعی دارد نقاط قوت ما را هدف قرار دهد و آن را تضعیف کند؛ از این رو، در ارتباط با انقلاب، زیارت و زائران امام رضا(ع) شاهد فعالیت دشمن هستیم که با رسانه های معاند در صدد تضعیف آن می باشند.

وی اضافه کرد: رویداد اربعین یکی از این نقاطی است که دشمن می خواهد آن را تضعیف کند و ما وظیفه داریم تا تلاش کنیم این رویداد به خوبی برگزار شود تا توشه ای برای دنیا و آخرت ما باشد.

مدیرکل هماهنگی امور فرهنگی زائران استانداری خراسان رضوی با اشاره به اینکه به واسطه شکرگزاری نعمت همجواری با امام رئوف، این توفیق را داریم که به زائران آن حضرت خدمت کنیم، ابراز کرد: این امر با توفیق خدمت به زائران کربلا و نجف و سایر عتبات ائمه اطهار(ع) در ایام اربعین، مضاعف شده است.

وی افزود: مشهد مقدس سالانه میزبان بیش از 30 میلیون زائر از همه نقاط و 20 کشور خارجی است که این رقم سنگین قابل توجه می باشد و رسالت سنگینی بر دوش همجواران و خادمان زائران گذاشته است.

موسوی به سنگینی کار مسئولان زیارت در خراسان رضوی با توجه به قرابت ایام اربعین و دهه آخر صفر اشاره و خاطرنشان کرد: مشهد مقدس در ایام دهه آخر صفر امسال میزبان بیش از ۵ میلیون زائر بود و در طول سال نیز حدود دو هزار زائر پیاده از عراق در مشهد حضور می یابند.

وی با بیان اینکه رسالت ما خدمت به زائران است که امیدواریم به نحو احسن انجام دهیم، تاکید کرد: با همه مشغله هایی که در دهه آخر صفر وجود دارد، از رسالت اربعین نیز غافل نشدیم و بیش از دو هزار و ۵۰۰ مبلغ بعد از برگشت از کربلا در مسیر منتهی به مشهد و محل استقرار زائران، به تبلیغ پرداختند.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha