پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
شانزدهمین نمایشگاه بین المللی حلال ۲۰۱۹ در مالزی برگزار می شود

حوزه/ در این دوره از نمایشگاه بین المللی حلال ۲۰۱۹ مالزی «میهاس» که قرار است ۳-۶ آوریل برگزار شود، انتظار می رود بیش از ۱ هزار غرفه حضور داشته باشند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، به نقل از ummid، شانزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی حلال 2019 مالزی «میهاس» قرار است در روزهای 3 تا 6 آوریل برگزار شود. این نمایشگاه بین المللی چهار روزه که تحت عنوان «ارائه بازار حلال» برپا می شود، فناوری های مرتبط با چهارمین انقلاب صنعتی در مالزی را ارائه داده و انتظار می رود بزرگترین تعداد غرفه داران در تاریخ این رویداد را به همراه داشته باشد.

لطیف موسی، معاون مدیر اجرایی شرکت توسعه تجارت خارجی مالزی در این باره گفت: انتظار می رود نزدیک به 1 هزار شرکت و سازمان تجاری بین المللی مختلف در شانزدهمین دوره همایش میهاس، که بزرگترین نمایشگاه حلال در جهان می باشد شرکت داشته باشند.

وی در مصاحبه با خبرنگاران گفت: میهاس در سال 2018 بیش از 778 غرفه دار را از 32 کشور مختلف و 21 هزار بازدیدکننده را از سرتاسر جهان به خود جذب کرد. و فروش بیش از 1.52 میلیارد روپیه و افزایش 50.49 درصدی فروش را نسبت به نمایشگاه سال 2017 نتیجه این نمایشگاه بود.

وی خاطر نشان کرد: نمایشگاه حلال  2019 قرار است به عنوان سکویی برای اعلام حضور شرکت های متوسط و کوچک ایفای نقش کند و تا برندها و خدمات شان در بازار حلال را به بازدیدکنندگان جهانی ارائه دهند. و بتوانند فرصت های جهانی در بازار حلال را دریابند و همزمان درباره این صنعت بیشتر یاد بگیرند.

به گفته وی میهاس 2019 همچنین یک پروژه با نام «یافتن منابع بین المللی» را ادامه می دهد. این پروژه ابتکاری یک طرح تجاری در بازار حلال مالزی بوده که در سال 2005 آغاز شده و مزایای زیادی برای شرکت کنندگان به همراه داشته است. دیگر برنامه ها از جمله سمینارها و همایش ها از جمله «بحث تجارت» و کنفرانس مالی «تجارت حلال» قرار است در این نمایشگاه برگزار شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha