پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
کمیسیون های اجلاس سراسری جامعه مدرسین

حوزه/ اجلاسیه دو روزه و سراسری جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با حضور شخصیت های برجسته حوزه و اساتید با موضوع «راهکارهای صیانت از انقلاب و نظام اسلامی» در قم آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، مراسم افتتاحیه اجلاسیه دو روزه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و  کمیسیون های سه گانه آن با سخنرانی آیت‌الله مقتدایی قائم مقام جامعه مدرسین و حضور حضرات آیات و حجج اسلام والمسلمین، اعضای جامعه مدرسین و علما و فضلای سراسر کشور رسما آغاز به کار کرد.

بر اساس این گزارش: در این مراسم، آیت الله مقتدایی قائم مقام جامعه مدرسین ضمن عرض خیر مقدم، از حضور قبول دعوت و حضور علما  از سراسر کشور در این نشست، قدردانی کرد.

وی از اهداف برگزاری اجلاسیه های جامعه مدرسین، هم اندیشی اعضای جامعه مدرسین با علمای سراسر کشور را ذکر نمود و تصریح کرد: دور هم نشستن علما با یکدیگر و بحث و تبادل نظر درباره موضوعات مختلف آثار و برکات بسیاری داشته و دارد.

آیت الله مقتدایی با اشاره به سابقه‌ی برگزاری اجلاسیه های جامعه مدرسین گفت: تا کنون ده اجلاسیه سراسری و هشت اجلاس منطقه ای برگزار شده و این یازدهمین اجلاس سراسری است که با موضوع « راهکارهاي صيانت از انقلاب و نظام اسلامي» در حال برگزاری است.

خاطرنشان می شود: روز نخست این اجلاسیه مربوط به برگزاری کمیسیون ها است‌  که فعالیت خود را در موضوعات حوزه و روحانیت، فرهنگی اجتماعی و صیانت و امنیت آغاز کردند و فردا اجلاسیه سراسری با حضور شخصیت های برجسته کشوری و حوزوی در پژوهشگاه علامه طباطبایی قم برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha