سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
یزدانشهر

حوزه/ سال ۸۸ در ایران هم فتنه ایجاد شد و هم کودتای رنگی و مخملی، وقتی سه کشور گرجستان، اکراین و قرقیزستان را که بررسی می کنیم چند وجه اشتراک دارند کودتای ۳ کشور در بستر انتخابات و با یک نماد رنگی بود و کسانی که در این سه کشور دست به کودتا زدند در کشورهایشان قبلاً جایگاه قدرتی و مسئولیتی داشتند دقیقاً همان چیزی که در کشور ما قرار بود رخ دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام حاج احمد، در جمع طلاب مدرسه علمیه حضرت نرجس(س) یزدانشهر، گفت: مسائل سیاسی امروز مصادف شد با رحلت حضرت آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، که رحلت ایشان ضربه بزرگی بود هر چند که این انقلاب رویش زیاد داشته اما با توجه به انجام خدمات ارزنده ایشان برای نظام، باعث ناراحتی است.

وی افزود: مسئله دیگر واژگون شدن اتوبوس حامل دانشجویان دانشگاه آزاد بود که مرگ دانشجویان، باعث صدمات روحی زیادی شد، تمام رسانه های دنیا روی کشور ایران زوم کرده اند و کوچکترین اتفاق در کشور ایران را رصد کرده و شروع به سوء استفاده کردن می نماید هر چند که وجود مشکلات در تمام کشورها امری است طبیعی است، اما مسئولین باید تمام تلاش خود را انجام دهند تا بهانه ای به دست دشمنان ندهند.

حجت الاسلام حاج احمد ادامه داد: در سال 88 در تهران اتفاقات عجیب زیادی رخ داد و مرکز تجمعات و تظاهرات زیادی شد. وقایع تاریخی در عصر خود را مطالعه کنید و به بازخوانی حماسه 9 دی و فتنه88 بپردازید. حضرت آیت الله خامنه ای در دیدار مردم اصفهان در سال 89رسماً اعلام کرد مردم ما و انقلاب ما از یک خطر و از یک فتنه بزرگ عبور کردند و در آن نماز جمعه تاریخی حضرت آیت الله خامنه ای اعلام کرد احمق ها گمان کرده اند ایران گرجستان است. ایران جای کودتای مخملی نیست. در سال 2003 و 2004 گرجستان، اکراین و قرقیزستان دچار کودتای رنگی و مخملی شد و این کودتا پیروز هم شد.

وی گفت: سال 88 در ایران هم فتنه ایجاد شد و هم کودتای رنگی و مخملی، وقتی سه کشور گرجستان، اکراین و قرقیزستان را که بررسی می کنیم، چند وجه اشتراک دارند کودتای 3 کشور در بستر انتخابات و با یک نماد رنگی بود و کسانی که در این سه کشور دست به کودتا زدند در کشورهایشان قبلاً جایگاه قدرتی و مسئولیتی داشتند دقیقاً همان چیزی که در کشور ما قرار بود رخ دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha