چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
داوطلبان مسلمان در هالیفاکس، به بی خانمان ها صبحانه دادند

حوزه/ یک گروه ۱۵ نفره از جوانان مسلمان در سنین ۱۵ تا ۲۵ سال در روز نخست سال ۲۰۱۹ میلادی، به کمک بی خانمان ها شتافته و به بیش از ۷۰ نفر صبحانه دادند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، به نقل از cbc، داوطلبان مسجد امت در شهر هالیفکس کانادا، در نخستین روز سال نوی میلادی، به نیازمندان صبحانه گرم رایگان دادند.

این گروه از جوانان در روز اول ژانویه 2019 صبحانه گرم شامل تخم مرغ، پنکیک، نان تست و سوسیس سرو کرده و از بی خانمان ها و فقرا برای صرف صبحانه دعوت کردند.

جمعا 15 تن از جوانان مسلمان در سنین 15 تا 25 سال در ساعات اولیه صبح از خواب برخاسته و به نزدیک به 70 نفر صبحانه  دادند، پس از صرف صبحانه، جوانان داوطلب با تقویم هدایایی چون دستکش، کلاه و جوراب، به میهمانان شان خوش آمد گفتند.

گفته می شود این جوانان در همکاری با برنامه «ماموریت خیابان بروزویک» مشارکت داشتند که هدف آن کمک به فقرا و بی خانمان ها می باشد.

عبدالله حسین امام جماعت مسجد در این خصوص گفت: ما زمان های معینی برای برگزاری این پروژه داریم که در وبسایت سازمان مشخص شده اند، اما این شیوه خوبی برای آغاز سال نو بود.

حسین گفت: روز خوبی به ویژه برای میهمانان ما بود. خوب است که چنین نشست‌هایی داشته باشیم و با کلیسا یا دیگر اجتماعات فرهنگی همکاری داشته باشیم، پل ارتباطی میان اجتماعات بسیازیم و درک متقابل خلق کنیم. ابتکار خوبی بود و امیدوارم در آینده نیز ادامه داشته باشد.

گفته می شود این دومین باری است که داوطلبان مسجد برای کمک به نیازمندان با این سازمان همکاری می کنند و چندی پیش نیز در پاییز برنامه مشابهی داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha