چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
آیت الله عبادی

حوزه/نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه غربی ها بعد از آن که بر انسان ها ظلم کردند و بچه ها را آواره کرده و آنها را از مادرها جدا و در قفس زندانی می کنند، گفت: مکتب اسلام کجا و این ظلم و ستم ها کجا؟

به گزارش خبرنگار«حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، امروز در دیدار با جمعی از دانش آموزان، معلمان و معاونان مدرسه امام حسین(ع) بیرجند، با اشاره به اینکه کار تعلیم و تربیت کاری ارزشمند است، اظهار داشت: ایجاب می کند در چارچوب قوانین کشوری، دلسوزان، این برنامه ها را توسعه دهند.

وی با بیان اینکه در مکتب اسلام که مکتب خداست، خود انسان هدف است و باید تکامل پیدا کرده و کامل شود، گفت: هرجا که انسان ابزار قرار بگیرد خطاست و فرقی نمی کند ابزار اقتصادی باشد یا چیز دیگر.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی یادآور شد: وقتی خدای متعال انسان را آفرید به فرشتگان فرمود بر انسان سجده کنید و این یعنی مقصود و هدف خلقت چیست.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی انسان را موجودی دانست که خداوند او را با کرامت آفریده است و اضافه کرد: خداوند به پیامبر دختری داد که نامش حضرت زهرا(س) است و او گل سرسبد آفرینش است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با اشاره به اینکه خداوند در حدیث قدسی می فرماید « لَوْلَاکَ لَمَا خَلَقْتُ الْأَفْلَاک»، گفت: خداوند در این حدیث می گوید انسان هدف آفرینش است و نیز اگر علی نباشد زحمات پیغمبر خنثی است و اهداف خلقت انجام نمی شود.

وی تصریح کرد: اگر فاطمه(س) نبود خداوند پیامبر و علی را خلق نمی کرد، چراکه ائمه(ع) حجت خداوند برای بشر هستند، اما فاطمه زهرا(س) حجتی بر ائمه(ع) است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ضمن تشکر از کسانی که موسسه امام حسین(ع) را تاسیس کردند و معلمانی که این دانش آموزان را تربیت می کنند، متذکر شد: امروز بشر در کره زمین برای یک عده آدم ابلیس صفت تبدیل به ابزاری شده است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تاکید کرد: در این وادی هرکس برای نوکری و خدمتگزاری به طواغیت، کشورها را با خاک یکسان می کنند و زن و بچه ها را می کشد.

وی با اشاره به اینکه غربی ها  بعد از آن که بر انسان ها ظلم کردند و بچه ها را آواره کرده و آنها را از مادرها جدا و در قفس زندانی می کنند، یادآور شد: مکتب اسلام کجا و این ظلم و ستم ها کجا؟

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه در مکتب اسلام هرکس کمال و بینشش بیشتر باشد، برتر است، چراکه خداوند در قرآن می فرماید «إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ»  و در آن زن و مرد مهم نیست، گفت: امیدواریم شرایط زمانی خیلی طول نکشد و جهان انسان از دست این وحشی های غربی گرفته شود و به دست صاحب اصلی اش برسد تا نوع بشر نجات پیدا کند.

حجت الاسلام عبادی خاطرنشان کرد: در نوع بشر مقصود جهان خلقت است و همه موجودات برای این منظور آفریده شده اند و بدانید هیچ کاری ارزشش به پای هدایت انسان ها نمی رسد.

انتهای پیام/م

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha