سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
سیلانی

حوزه/ طی مراسمی با حضور آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، مهدی رفیعی به عنوان سرپرست معاونت اداری مالی مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، طی مراسمی که با حضور آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، در مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان برگزار شد، محسن سیلانی پس از 11سال و اندی خدمت در حوزه اصفهان و با آخرین سمت معاون اداری و مالی و مسئول دفتر فنی و مهندسی تودیع و مهدی رفیعی به عنوان سرپرست معاونت اداری مالی معرفی شد.

سیلانی در این مراسم با بیان گزارشی از معاونت اداری مالی، با اشاره به عنایات و پشتیبانی همیشگی آیت الله طباطبایی نژاد در طول یک دهه گذشته، اذعان کرد:در طول این مدت  در ۳۳ محور انجام وظیفه کرده ایم که در کل ارتقای بستر سخت افزاری و نرم افزاری همچون امکانات مرکز مدیریت و مدارس علمیه از جمله مهمترین آنها است که در یک دهه گذشته انجام شده

وی عنوان کرد:در طول این سالها در یک حرکت جهادی بسترنرم افزارهای تحت وب در مدارس علمیه در سطح استان با تلاش فراوان فراهم شدکه امروز منشا برکات و خدمات زیادی به طلاب است

معاون سابق اداری و مالی حوزه علمیه اصفهان عنوان کرد: 16پروژه عظیم عمرانی در دفتر فنی ومهندسی در طول ۱۱ سال گذشته اجرا و یا در دست اجراست، همچنین 100مورد تعمیرات ومرمت مدارس علمیه انجام شده است.

درادامه، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد بیان کرد: امانت داری، خلوص در کار، دقت و تلاش فراوان از خصایص محسن سیلانی معاون تودیع شده بود که به واسطه اجرای قانون بازنشستگی در کشور مجبور به محروم ماندن از این تلاش های این شخصیت شدیم

وی با اشاره به اینکه یکی از انتقاداتی که  مطرح می سازند ساخت و سازهای جدید مرکز مدیریت برای طلاب در سطح استان است، گفت: ما افتخار می کنیم که تا ۲۰ سال دیگر هم در مجموع استان ساختمان، کلاس و خوابگاه برای طلبه داریم.

مدیر حوزه علمیه اصفهان افزود: باید در ساخت و سازها دید وسیعی داشت، امروز مساجد و مدارسی در شهر اصفهان از گذشته برای ما به یادگار مانده است که همه ایرانیان به آنها افتخار می کنند. یکی از ویژگی این مساجد و مدارس علمیه این است که وسعت بزرگی داشته که هرگز در زمان خود به اندازه وسعتش نمازگزار و طلبه نداشته و با دید وسیعی نسبت به امکانات آن زمان ساخته شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha