جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 474274
۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷
اخبار کوتاه

دیدار جمعی از اعضای واحد خواهران موسسه فرهنگی تبلیغی انوار العقیله با نماینده ولی فقیه در استان، دیدار دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، برگزاری آیین عطرافشانی گلزار مطهر شهدای بوشهر به مناسبت سال روز تشکیل گزینش و دیدار با مدیر کل بنیاد شهید بوشهر با خانواده شهدا از مهمترین اخبار کوتاه فرهنگی استان بوشهر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از بوشهر، صبح امروز چهارشنبه مدیر و جمعی از اعضای واحد خواهران موسسه فرهنگی تبلیغی انوار العقیله بوشهر با حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر دیدار کردند.

در این نشست پس از ارائه گزارش فعالیت ها توسط مدیر و بیان دیدگاه ها و نظرات خواهران عضو این مؤسسه، نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه بوشهر رهنمودهایی در رابطه با انجام هر چه بهتر کارهای فرهنگی و تبلیغی بیان کرد.

لازم به ذکر است موسسه فرهنگی تبلیغی انوار العقیله با هدف ساماندهی عرصه تبلیغ در حوزه علمیه و کنشگری در انجام رسالت های طلبگی و ارائه شیوه های نوین معارف و پیوست فرهنگی معارفی روشمند در استان بوشهر مشغول فعالیت می باشد.

دیدار دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با نماینده ولی فقیه در استان بوشهر

محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی و حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر ضمن دیدار، در مورد مباحث کلان کشور و استان به بحث و گفت و گو نشستند.

در این نشست نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه بوشهر توصیه هایی در رابطه با وحدت سیاسی نیروهای ولایتمدار، برنامه ریزی و اجرای پروژه رشد بصیرت سیاسی ملی در تمامی فرصت های زمانی، ملاحظه نقش مهم استان در تحولات سیاسی، تولید منابع انسانی کارآمد برای آینده نظام و طراحی و مدیریت منظومه ولایتمداری به عنوان پروژه کلان سیاست ایران، بیان کرد.

همچنین دبیرکل حزب مؤتلفه کشور نیز از نقش حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری در تحولات مثبت ملی و استانی تشکر کرد.

 

برگزاری آیین عطرافشانی گلزار مطهر شهدای بوشهر به مناسبت سال روز تشکیل گزینش

به مناسبت 15 دی‌ماه سال روز تشکیل گزینش آیین عطرافشانی گلزار مطهر شهدای شهر بوشهر برگزار شد.

رضا حقیری در حاشیه این مراسم گفت: این مراسم با حضور مدیر هسته گزینش استانداری بوشهر و رابطین گزینش دستگاه‌های اجرایی استان برگزار و با برپایی دعای پرفیض زیارت عاشورا و ضمن گل‌باران و عطرافشانی مزار شهیدان والامقام، با آرمان‌های امام راحل و دستاوردهای انقلاب اسلامی تجدید میثاق شد.

رابط هسته گزینش بنیاد بوشهر افزود: شهدا با ایثار و فداکاری‌های مثال‌زدنی و شجاعانه درراه اعتلای امنیت، آرامش کشور و مردم تا پای جان خود ایستادند و در این راه با نثار خون خود پرچم امنیت و آرامش را در کشور پرافتخار ایران اسلامی به اهتزاز درآوردند.

حقیری اضافه کرد: اگر توسعه و پیشرفتی در کشوری ایجاد شود منبع آن نیروی انسانی کارآمد و متعهد است.

وی با تأکید بر توجه به تعهد و تخصص در توسعه بیان کرد: اگر منابع انسانی متعهد و متخصص در کنار هم قرار بگیرند پیشرفت و شکوفایی منطقه و کشور در حوزه‌های مختلف رقم می‌خورد.

گفتنی است این مراسم با همکاری اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر در گلزار مطهر شهدا شهر بوشهر برگزار شد.

 

دیدار با مدیر کل بنیاد شهید بوشهر با خانواده شهدا

حجت‌الاسلام ابراهیم تشکری به همراه مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران و معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد بوشهر در سفر به شهرستان جم در دیدار با خانواده معظم شهید والامقام «مسلم یمینی» و جانباز سرافراز «مظفر حیدری» با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهیدان و ایثارگران، بیان کرد: خانواده معظم شهدا، فرزندان برومند خود را درزمانی که کشور به آن‌ها نیاز داشت درراه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این اجری بی‌پایان در نزد خدای متعال دارد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران بوشهر خانواده‌های شاهد و ایثارگر را الگوی مناسبی برای نسل جوان دانست و افزود: حفظ میراث گران‌بهای شهدا و ایثارگران سبب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال این فرهنگ انسان‌ساز به نسل‌های آینده خواهد شد چراکه یکی از راه‌های ترویج فرهنگ شهدا تکریم و سرکشی از خانواده‌های این بزرگواران است.

مدیرکل بنیاد بوشهر تصریح کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه کمتر از شهادت نیست و بهترین روش برای اشاعه این فرهنگ در جامعه، گسترش آن در میان نسل نوجوان و جوان است.

سید علی موسوی نژاد نیز طی سخنانی بیان داشت: دیدار با شما عزیزان افتخاری بزرگ برای خدمتگزاران به‌نظام اسلامی است و این دیدارها باعث تقویت روحیه مسئولین است.
مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران بابیان این مطلب که جانبازان سند عزت و آزادگی ایران اسلامی هستند، افزود: جانبازان یادگار هشت سال دفاع مقدس و گنجینه‌های تمام‌نشدنی کشور هستند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha