سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید ساجد علی نقوی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین سید ساجد علی نقوی در پیام خود به مناسبت آغاز سال جدید میلادی گفت: سال گذشته برای مردم پاکستان سال ناامیدی، نا امنی و فقر بود.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سید ساجد علی نقوی رئیس شورای علمای شیعه پاکستان در پیام خود به مناسبت آغاز سال جدید میلادی گفت: سال گذشته برای مردم پاکستان سال ناامیدی، نا امنی و فقر بود و مردم در سال گذشته با ناامنی و نگرانی مواجه بوده و منتظر آمدن یک نجات دهنده بودند.

وی افزود: در سال گذشته سوال مردم کشور این بود که ناامنی، ترویسم، فقر، گرانی و فساد چه زمانی قرار است در کشور پایان یابد تا مردم از این درد و رنج ذهنی آزاد شوند و کی سیاست دفاعی کشور طبق آرمانهای مردم تشکیل شده و مداخله خارجی در سیاست داخلی کشور پایان می یابد؟

حجت الاسلام والمسلمین سید ساجد علی نقوی در ادامه گفت: هر سال در دنیا سیاستمداران، رهبران دینی، مسئولین، سازمان های حقوق بشر و سازمان های فرهنگی با پایان سال و آغاز سال جدید عهد می‌کنند از کوتاهی هایی که در سال گذشته شده درس گرفته و در سال آینده احتیاط کنند، اما در سال بعد هم همین اشتباهات را تکرار کرده و از سال قبل بدتر می شود.

وی افزود:‌ پاکستان هم در سالهای گذشته با بحران های سنگین مانند ترویسم مواجه بود و در کشور هزاران انسان بی گناه کشته شدند، اما دولتمداران و مقامات کشور در گذشته هیچ اقدام جدی نکردند و نتوانستند سازمانهای ترویستی را نابود کنند و تاکنون نیز عوامل حادثه های بزرگ ترویستی به مردم معرفی نشده اند.

رئیس شورای علمای شیعه پاکستان در ادامه اظهار داشت: حیثیت و وقار امت اسلامی هم در سال گذشته مجروح شد و عالم اسلام اکنون تخته مشق قدرت های جهانی شده است و قدرت های جهانی می‌خواهند اسلام را با ترویست ربط دهند درحالی که مسلمانان در دنیا جمعیت بزرگی دارند و مخالف تروریسم هستند و با وجود کنفرانس رهبران اسلامی عزت و وقار امت در خطر است و باید عظمت این امت حفظ شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha