جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سیده زهرا نقوی

حوزه/ سیده زهرا نقوی در پیام سال جدید خود گفت: ما باید با پیروی از فرمایش امیرالمؤمنین علیه السلام سال جدید را غنیمت بشماریم.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری«حوزه»، سیده زهرا نقوی دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان شاخه زنان و عضو پارلمان ایالت پنجاب پاکستان در پیام سال جدید میلادی خود گفت: از امام علی(ع) روایت شده که فرمود: «ما فاتَ مَضی وَ ما سیأتیكَ فَاَیْنَ؟ قُمْ فَاغْتَنِم الفُرصَةَ بَینَ العَدَمَین»آنچه گذشت، از دست رفت و آنچه می‌آید كجاست؟ برخیز و فرصت میان دونیستی را دریاب. و ما هم باید طبق این فرمان عمل کرده و سال جدید را غنیمت بشماریم.

وی افزود: سال 2018 گذشت و سال جدی آغاز شده است و برای اینکه ما در سال جدید موفق شویم ضروری است که کوتاهی هایی که در سال گذشته انجام دادیم و رفتار های خود در سال گذشته را محاسبه کنیم و درمورد 365 روز گذشته تفکر کنیم که چگونه گذشت؟ تا برای سال آینده بهتر برنامه ریزی کنیم.

دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان شاخه زنان در ادامه اظهار داشت: سال جدید برای ما این زمینه را فراهم کرده که زمان را غنیمت شمرده و از آن بهتر استفاده کنیم، زیرا ملت هایی که به زمان اهمیت می دهند همیشه موفق می شوند و ما باید خاطره‌های تلخ  گذشته را به خوشی و خوبی تبدیل کنیم و  از زمان استفاده کنیم چون در دنیا هیچ چیز غیر ممکن نیست، اگر ما از زمان خوب استفاده کرده و در راه خود ثابت قدم باشیم حتما موفق خواهیم شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha