چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور - امام جمعه بابلسر

حجت الاسلام قلی پور با بیان این که مدافعان حرم در اوج مظلومیت به جنگ با دشمن رفتند و به شهادت رسیدند، گفت: خون پاک این شهدای عزیز موجب بقای اسلام و انقلاب شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور، در نشست ستاد استقبال از شهید مدافع حرم علیرضا بریری، با بیان اینکه راه شهدا  مسیر عزت و سربلندی است، خدمت به شهدا را افتخاری بزرگ دانست و گفت: مردم ما همیشه در مسیر شهدا بودند و مشی آنان را سرمشق زندگی خود قرار می دهند.

وی با اشاره به نقش شهدا در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی افزود: اگر مدافعان حرم نبودند امروز امنیت پایداری که در کشور حکمفرماست وجود نداشت و امروز همه مردم و مسئولان تمام تلاش خود را در جهت هر چه باشکوه تر برگزار کردن مراسم های مختلف شهدا به کار می برند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به مظلومیت شهدای مدافع حرم تأکید کرد: البته این مظلومیت نه به آن معنایی که برخی سیاسون فرصت طلب عنوان می کنند، شهدای مدافع حرم آگاهانه و از روی شناخت و بصیرت  با نثار خونشان زمینه‌ساز وحدت و انسجام نظام شیعه شده و اقتدار و عزت شیعی را به رخ جهانیان کشاندند.

حجت الاسلام قلی پور با بیان این که امروز عزت و عظمت ایران اسلامی در عرصه های مختلف را مرهون خون های پاک شهدا هستیم، خاطرنشان کرد: اگر خدای ناکرده در مسیر خدمتگزاری سستی داشته باشیم، باید پاسخگوی خون های پاک شهدا باشیم.

امام جمعه بابلسر با اشاره به این که مدافعان حرم برای دفاع از حرم آل الله به عراق و سوریه رفتند، تصریح کرد: اگر مدافعان حرم در آن سوی مرزها با تکفیری های جنایت کار نمی جنگیدند، امروز باید در داخل مرزهای خودمان با آنها مقابله می کردیم.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که رزمندگان سپاه اسلام رفتند و به شهادت رسیدند تا امنیت و آرامش ملت ایران حفظ شود، خاطرنشان کرد: امروز آحاد جامعه اسلامی مدیون مجاهدت های این انسان مظلوم و گمنام هستند.

حجت الاسلام قلی پور با بیان این که مدافعان حرم در اوج مظلومیت به جنگ با دشمن رفتند و به شهادت رسیدند، بیان داشت: خون پاک این شهدای عزیز موجب بقای اسلام و انقلاب شده است.

امام جمعه بابلسر با تأکید براین که امروز باید قدردان این امنیت و آرامشی که در کشور داریم باشیم، خاطرنشان کرد: دشمنان و بدخواهان اسلام شبانه روزی تلاش می کنند تا امنیت را از ملت بزرگ ایران بگیرند و کشورمان را نیز همانند سایر کشورهای منطقه دچار آشوب و جنگ کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که هر چه برای تجلیل از شهدای مدافع حرم انجام دهیم باز هم کم است، تصریح کرد: باید سیره عملی این انسان های بی ادعا، با بصیرت، مجاهد و انقلابی الگوی آحاد جامعه به ویژه مسؤولان و مدیران نظام اسلامی قرار گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha