جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله طه محمدی

حوزه/ امام جمعه همدان گفت: بسیار عالی است در بدو تولد قبل از آن که بچه شروع به خوردن شیر کند، مقداری از تربت امام حسین(ع) را در دهان او قرار دهیم و اگر این کار را انجام دادیم، بدانیم که تا حسینی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان همدان، عصر چهارشنبه در دیدار با فراگیران دوره های ضمن خدمت عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی، استان همدان با تاکید بر لزوم یادگیری علوم جدید، تصریح کرد: انسان به مجردی که جان در بدنش وارد شد، ماموریت داشت تا علوم را یاد بگیرد و ماموریت بعدی او آن بود که هر چه را که یادگرفت به دیگران آموزش دهد.

نماینده ولی فقیه در همدان، افزود: انسان افریده شده برای یادگرفتن و یاد دادن البته منظور یاد گرفتن مطالب خوب همانند اسما الله است، نه موضوعاتی که هیچ ارزشی ندارد.

وی، بهترین زمان آموزش را از بدو تولد دانست و گفت: مغز انسان هنگام تولد آماده آموزش همه موضوعات جدید است و چه کلامی زیبا تر از "الله اکبر" می تواند اولین صدایی باشد که کودک می شنود.

امام جمعه همدان یادآور شد: بسیار عالی است در بدو تولد قبل از آن که بچه شروع به خوردن شیر کند، مقداری از تربت امام حسین(ع) را در دهان او قرار دهیم و اگر این کار را انجام دادیم، بدانیم که تا حسینی خواهد بود.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha