جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام جوشقانی

حوزه/ رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی نیروی استان همدان گفت: علیرغم وجود مشکلات زیاد و مشغله های مردم که گاهی برخورد های نازیبایی با نیروهای خدمتگزار ناجا صورت می گیرد اما ماموران ما با سعه صدر خود و برخوردی که در شان نظام اسلامی است با مردم رفتار می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، حجت الاسلام محمد صادق جوشقانی، رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی نیروی انتظامی استان همدان، عصر چهار شنبه، در دیدار فراگیران دوره های ضمن خدمت عقیدتی ناجا با نماینده ولی فقیه در استان، به ارائه گزارشی از روند اجرای دوره های عقیدتی پرداخت.

وی افزود: امسال پس از حکمی که مقام معظم رهبری به نماینده خودشان در نیروی انتظامی حجت الاسلام و المسلمین ادیانی دادند، مقداری سیستم های آموزشی درون سازمانی تحول پیدا کرده است. علاوه بر سیستم آموزش، مباحث هدایت سیاسی و آموزش اخلاق کاربردی نیز مورد توجه زیادی قرار گرفته و از اساتید بزرگوار حوزه و ائمه جمعه در موضوعات مختلف به تناوب استفاده می شود.

حجت الاسلام جوشقانی با بیان این که دوره مذکور به نام نسیم معرفت نام گذاری شده است، خاطر نشان کرد: این دوره که به صورت هفتگی و استانی برگزار می شود طبق نظرسنجی ها مورد رضایت کارکنان بوده است و از مطالب ارائه شده توسط اساتید که همه آنها از اساتید حوزه های علمیه هستند، استفاده کافی را برده اند.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان همدان یادآور شد: در کنار این دوره، دوره ای نیز با حضور خانواده کارکنان نیروی انتظامی در مشهد مقدس برگزار می شود که علاوه بر زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) کلاس هایی نیز در راستای برخورد حکیمانه با مردم برگزار می گردد.

وی در پایان اظهار کرد: علیرغم وجود مشکلات زیاد و مشغله های مردم که گاهی برخورد های نازیبایی با نیروهای خدمتگزار ناجا صورت می گیرد، اما ماموران ما با سعه صدر و برخوردی که در شان نظام اسلامی است با مردم رفتار می کنند. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha