جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
جوانان مسلمان در برونئی، کمپین زیباسازی مساجد راه اندازی کردند

حوزه/ در نخستین پروژه کمپین «روز زیباسازی مساجد» ، بیش از ۵۰ جوان داوطلب شرکت کرده و اقدام به پاکیزه سازی و مرمت مساجد شهر کامپونگ در برونئی پرداختند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، به نقل از borneobulletin، بیش از 50 مسلمان که اکثر آنان را جوانان تشکیل می دادند، در شهر کامپونگ برونئی به کمپین «زیباسازی مساجد» پیوسته و اقدام به پاکیزه سازی و زیبانمایی مساجدی چون سلطان شریف علی، از مساجد مهم برونئی، مسجد کامپونگ بیگکرونگ و مسجد کامپونگ پنگ کلانان در شهرشان کردند.

جوانان شرکت کننده در این کمپین با نام «روز زیباسازی مساجد» چهره مساجد و محوطه اطراف آن ها را ارتقاء بخشیده، به تمیزکاری مساجد و نظم دادن وسایل مساجد اقدام کردند.

نخستین پروژه این گروه متشکل از 50 داوطلب به ویژه جوانان بودند.

در آغاز این برنامه محمد صفوان بن رمالین، مدیر این کمپین، درباره اهمیت و ضروریت پروژه مذکور برای داوطلبان سخنرانی کرده و سپس گروه به سمت مسجد برای آغاز عملیات پاکیزه سازی پیش رفتند.

سابابول ایمان از رهبران کمپین گفت: ما با برگزاری این پروژه امیدوار بودیم که یک حس آگاهی در جامعه و مردم به طور کلی درباره اهمیت حفظ و نگهداری و پاکیزه سازی مساجد و همچنین دیگر مراکز عبادی دینی، به وجود آوریم.

وی ابراز امیدواری کرد که این پروژه همچنین روحیه کار گروهی، مشارکت و همکاری و دوستی میان جوانان شرکت کننده را تقویت سازد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha