شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت‌‌الاسلام مقیمی

حوزه/ همزمان با چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران، در بیستمین دوره کتاب سال حوزه، برترین آثار علمی مرتبط با موضع «انقلاب اسلامی ایران» انتخاب شده و از صاحبان آن تجلیل می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم مقیمی حاجی، دبیر همایش کتاب سال حوزه گفت: مراحل پایانی ارزیابی کتاب، پایان نامه‌های سطح 4 حوزوی(دکتری) و مقالات علمی پژوهشی رسیده به دبیرخانه همایش در حال اجرا است.

وی در ادامه افزود: داوران این دوره همایش، بیش از ۳۴۰۰ ارزیابی در مرحله اول داوری و بیش از ۶۵۰ ارزیابی، در مرحله تفصیلی داوری‌ها انجام داده اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مقیمی حاجی بیان کرد: با پایان تمام ارزیابی‌ها جلسات نهایی هیئت‌های داوری نوزده‌گانه همایش برای بررسی و تایید عملکرد داوران تشکیل شد و هم‌اکنون شورای علمی همایش در حال بررسی و نهایی‌سازی برگزیدگان این دوره همایش کتاب سال حوزه و جشنواره مقالات علمی حوزه است.

دبیر همایش کتاب سال حوزه ابراز کرد: همزمان با چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران، در بیستمین دوره کتاب سال حوزه، برترین آثار علمی مرتبط با موضع «انقلاب اسلامی ایران» انتخاب شده و از صاحبان آن تجلیل می شود.

وی یادآورشد: آثار رسیده در گروه های نوزده گانه «تفسير و علوم قرآن، حديث و درايه و رجال، فلسفه، كلام، اخلاق و عرفان، تاريخ و سيره و تراجم، فقه و اصول، كتب مرجع، ادبيات و هنر، علوم اجتماعي، اقتصاد، مديريت، حقوق، علوم سياسي، علوم تربيتي، روان‌شناسي، تصحيح و تحقیق و تکنولوژی آموزشی و انقلاب اسلامی، ارزیابی می شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha