جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام برادری

حوزه/ حجت الاسلام برادری با تاکید بر این که سپردن مدیریت کوخ نشین‌ها و اقشار آسیب پذیر به مرفهین بی‌درد نتیجه‌ای جز وضع موجود نخواهد داشت، گفت: امروز در مدیریت کشور عده‌ای دو تابعیتی هستند که اگر هوا پس بشود، کشور را ترک می‌کنند و آنهایی که در شرایط سخت پای انقلاب و ارزش های آن می مانند، کوخ نشین ها هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری از «حوزه» ارومیه حجت الاسلام عیسی برادری، شامگاه چهارشنبه در ادامه بازدید از روستاهای شهرستان تکاب در جمع مردم روستای قینرجه، اظهار داشت: امروز مرزهای کشور را سپاه پاسداران با دشمن‌شناسی خود حفظ کرده است و ای کاش بعضی از مسئولین در دشمن‌شناسی و اعتقادات به نظام اسلامی، مثل سپاه بودند.

وی ادامه داد: خیلی از مردم حاضر هستند جان خود را تقدیم نظام و مقام معظم رهبری کنند و این نشان‌گر علاقه مردم به نظام و رهبری است، امروز مردم در مسیر دین و انقلاب هستند و از انقلاب دفاع می‌کنند

امام جمعه تکاب اضافه کرد: روحانیت از ستون‌های انقلاب است و دشمن هم این را به درستی متوجه شده است و برای مقابله با انقلاب اسلامی روی روحانیت برنامه‌ریزی کرده‌اند.

وی افزود: مقام معظم رهبری چندی قبل در دیدار عمومی خود هشدار دادند که مواظب باشید ممکن است دشمن برای سال 98 نقشه داشته باشد، دشمن سرمایه‌گذاری می‌کند تا انقلابیون و روحانیون بی‌بصیرت و گرفتار در بازی‌های حزبی و جناحی را مقابل رهبری قرار دهد.

حجت الاسلام برادری انقلابی بودن را شاخصه روحانیت عنوان کرد و گفت: روحانی حتی اگر مجتهد هم باشد اما انقلابی و ولایی نباشد ارزشی ندارد، امروز حوزه‌های علمیه و مراجع تقلید انقلابی و ولایی و پای در رکاب انقلاب هستند

وی بیان داشت: آن‌هایی که در فتنه 88 میدان‌داری کردند، خودشان اعتراف می‌کردند که ما ذوب در ولایت نیستیم تا هر چیزی ولی امر گفت ما هم قبول کنیم، که بعدها حضرت آقا در سخنرانی فرمودند، اساسا ذوب در ولایت معنا ندارد ما همه باید ذوب در اسلام باشیم، هر کسی ذوب در اسلام باشد، قطعا تمام وجودش ولایی خواهد بود.

امام جمعه تکاب، قرارگاه فرهنگی نماز جمعه را تبیین کننده گفتمان انقلاب دانست و تصریح کرد: قرارگاه فرهنگی نماز جمعه تبیین کننده انقلاب است و می خواهد بگوید باید فرصت را به جوان‌های انقلابی داد، دیگر تکیه بر پیرمردها و لیبرال‌ها کافی است.

وی اضافه کرد: سپردن مدیریت کوخ نشین‌ها و اقشار آسیب پذیر به مرفهین بی‌درد نتیجه‌ای جز وضع موجود نخواهد داشت، امروز در مدیریت کشور عده‌ای دو تابعیتی هستند که اگر هوا پس بشود، کشور را ترک می‌کنند و آنهایی که در شرایط سخت پای انقلاب و ارزش های آن می مانند، کوخ نشین ها هستند.

حجت الاسلام برادری اعتماد به جوانان را گره‌گشای مشکلات جامعه عنوان کرد و گفت: امروز جوانان گره‌گشای مشکلات کشور هستند و اعتماد به جوانان در انتخاب‌های مقام معظم رهبری اعتماد به جوانان مشهود است، معظم له دهه شصتی‌ها را به کار می‌گمارد و سبک ایشان باید الگو قرار گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha