جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدیر حوزه علمیه العروة الوثقی لاهور

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین سید جواد نقوی مدیر حوزه علمیه العروة الوثقی لاهور در سخنرانی خود در مراسم بزرگداشت شهید آیت الله شیخ باقر النمر گفت: سرنوشت آل سعود نیز مانند صدام و قذافی خواهد بود.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سید جواد نقوی مدیر حوزه علمیه العروة الوثقی لاهور در سخنرانی خود در مراسم بزرگداشت شهید آیت الله شیخ باقر النمر گفت: سرنوشت آل سعود نیز مانند صدام و قذافی خواهد بود.

وی با اشاره به سنت الهیِ انتقام از ظالمین گفت: شهید نمر چهره تشیع در حجاز بود که آل سعود با شهید نمودن وی قصد فشار بر مکتب اهل بیت(ع) را داشت، ولی این نکته حتمی است که آل سعود از انتقام الهی در امان نخواهند بود.

حجت الاسلام و المسلمین سید جواد نقوی در مراسم بزرگداشت سومین سال شهادت شیخ باقر النمر که در حوزه علمیه العروة الوثقی لاهور برگزار شد، گفت: این شهید بزگوار برای شجره ناپاک حاکم بر سرزمین مقدس حجاز نفس زکیه خواهد بود و همان گونه که خون باقر الصدرها دامن امثال صدام را گرفت، آل سعود از انتقام خون این شهید مظلوم در امان نخواهد ماند.

وی در ادامه افزود: آل سعود با نقاب و دستور اربابان آمریکایی خود در حال تهدید شیعیان عربستان هستند، ولی شیعیان هیچ گاه سرتسلیم خم نکرده اند؛ چرا که تنها کسانی در تاریخ زنده اند که سر می دهند نه کسانی که سر تسلیم خم می کنند. و سربازان نزد خدا و رسولش و سید الشهداء سربلند هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha