شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مجید حدادی منش ، سرپرست معاونت سلامت و امور بیمه‌های مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور

حوزه/ حدادی منش، رسالت مرکز خدمات حوزه های علمیه را پشتیبانی از ماموریت های حوزه و روحانیت برشمرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد، مجید حدادی منش، معاون سلامت و امور بیمه‌های مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور، ظهر امروز در همایش هادیان نور که به منظور تجلیل از روحانیون معمر در سالن همایشات غدیر یزد برگزار شد با اشاره به اینکه استان یزد استان عالم خیز و پربرکت است، گفت: روحانیت استان یزد، بر حوزه و انقلاب اسلامی حق بزرگی دارند و این عزیزان برای انقلاب خدمات بزرگی انجام دادند.

این مقام مسئول اضافه کرد: به لطف الهی در شکوفایی و شکل گیری این انقلاب روحانیت در اول صف بودند، ولی در خدماتی که از این انقلاب گرفتند در آخر صف هستند.

وی با بیان اینکه مرکز خدمات حوزه های علمیه در سال 1370 راه اندازی شد، تصریح کرد: در زمان راه اندازی این مرکز، خدماتی به طلاب ارائه می شد که امروزه با همت مدیران توانسته گسترش یابد.

حدادی منش، رسالت مرکز خدمات حوزه های علمیه را پشتیبانی از ماموریت های حوزه و روحانیت برشمرد و گفت: مرکز خدمات حوزه در موضوعات بسیاری سعی کرده که خدمات ارزنده ای را به روحانیون و طلاب عرضه کند و در این خصوص در زمینه های مسکن، معشیت، امور بیمه و ... کارهای شایسته ای را انجام داده که در تلاش هستیم بازهم بتوانیم خدمت‌گزار خوبی برای روحانیون و طلاب باشیم.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha