جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
 حجت الاسلام میثم یوسفی ، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه کاشان

حوزه/ مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه کاشان گفت: طلاب، طالب علم هستند و کار روحانیت هیچ گاه بازنشستگی ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»از یزد، حجت الاسلام میثم یوسفی، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه کاشان، ظهر امروز در همایش هادیان نور که به منظور تجلیل از روحانیون معمر در سالن همایش های غدیر یزد برگزار شد با بیان اینکه طلاب، طالب علم هستند پس هیچ گاه بازنشستگی ندارد، گفت: امروز نقش روحانیت بسیار مهم و تمام کشورهای اسلامی و دنیا طالب اسلام هستند.

وی با اشاره به اینکه طلاب و روحانیون مبلغین اصلی اسلام هستند افزود: با توجه به این نقش مهم علما و روحانیون، پس نمی توان بازنشستگی برای شغلی قائل شد که ارزشمند است و نصیب هر کسی نمی شود.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه کاشان در ادامه با اشاره به نقش تاثیرگذار خانواده های روحانیون در پیشرفت آنها، اضافه کرد: نقش همسر و خانواده های طلاب و روحانیون آنقدر ارزشمند و تاثیرگذار است که برخی از علما در برهه ای از زمان با مشکلی روبه رو می شدند ولی خانواده‌شان به نحوی عمل می کردند تا دوباره بتوانند به روند روبه رشد خود ادامه دهد.

حجت الاسلام یوسفی تصریح کرد: خانواده مرحومین می توانند اثرگذار باشند و اگر عالم و طلبه ای از دنیا رفت باید کاری کنیم که اسلام ادامه پیدا کند و چراغ آن خانه آن عالم روشن بماند.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha