جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
رضویه

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین تولایی با اشاره به اینکه در زمان حاضر ۴۵۰۰ فرقه انحرافی داریم که ۲۵۰۰ فرقه از آنها در حال فعالیت هستند، گفت: آنها حتی از لباس هم به عنوان ابزاری برای تبلیغات استفاده می‌کنند و آن را نمادی برای رد و بدل کردن پیام خود می‌دانند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین صابری تولایی، امروز پنج شنبه در مدرسه تخصصی امیرالمؤمنین علیه السلام بیرجند، تصریح کرد: طلبه باید در اولین مرحله، خود را بشناسد. بداند برای چه به حوزه آمده است و باید چه کار بکند، وظیفه‌ی او چیست و چه رسالتی دارد؟!

عضو هیئت اندیشه ورز تبلیغ مجازی سازمان تبلیغات اسلامی افزود: دومین چیزی که یک طلبه باید به آن واقف باشد، «شناختن زمان» است. طلبه باید بداند در چه زمانه‌ای و با چه حجمه‌ای به سر می‌برد.

عضو جامعه مبلغان کشور با اشاره به اینکه امروزه یک پیامک در ثانیه 18 میلیون دفعه کپی پیست شده و منتشر می‌شود، افزود: طلبه با این همه حجمه تبلیغات، باید بداند که چقدر وظیفه سنگینی عهده‌دار است.

وی با اشاره به اینکه در زمان حاضر 4500 فرقه انحرافی داریم که 2500 فرقه از آنها در حال فعالیت هستند، افزود: آنها حتی از لباس هم به عنوان ابزاری برای تبلیغات استفاده می‌کنند و آن را نمادی برای رد و بدل کردن پیام خود می‌دانند، لذا ما زمانی در امر تربیت و تبلیغ که وظیفه اصلی ماست، موفق خواهیم بود که با افتخار لباسی را بپوشیم، که خود پیام‌رسان رسالت و هویت ما باشد.

حجت الإسلام و المسلمین صابری تولایی افزود: امروزه تکنولوژی به سمتی می‌رود که در چند دهه آینده دیگر نیازی به ماشین و قطار و هواپیما نخواهیم داشت، ربات‌هایی خواهند آمد که احساس داشته و تا حد زیادی نیازهای بشر را رفع خواهند کرد، لذا طبق فرمایشات امام و مقام معظم رهبری طلاب باید خود را به سه چیز مصلح کنند تا کارآمد باشند:«فقه، تهذیب و اخلاق و آگاهی سیاسی».

وی بیان داشت: امروز دشمن روی دو امر خیلی مهم به نام «امام» و «امت» فعالیت کرده و می‌کوشد که یا «امام» را بی «امت» کند که این باعث می‌شود امام دست به کاری بزند که نباید می‌شد مانند صلح امام با معاویه، 25 سال خانه نشینی و ... و یا اینکه «امت» بی «امام» شود که باعث می‌شود 20 سال در عقدنامه‌ها شرط بکارت لحاظ نشود؟ (حادثه مدینه)


انتهای پیام/ ک

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha