پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آل هاشم

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با تبیین آسیب های پیش روی انقلاب و راهکارهخای مقابله با این آسیب ها، تصریح کرد: تکیه برخی مسئولان به خارجی ها به جای مردم انقلاب را تهدید می کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم، عصر امروز در اختامیه یازدهمین اجلاسیه جامعه مدرسین حوزه علمیه و علمای بلاد که در پژوهشکده علامه طباطبایی قم برگزار شد، عنوان کرد: حرکت به سوی اشرافی گری، دل سپردن به طبقات مرفه به جای طبقات ضعیف، تکیه به خارجی ها به جای تکیه به مردم، تعصب نداشتن به اقتصاد ملی و عیوب در سبک زندگی از جمله چالش های این روزهای انقلاب اسلامی است.

امام جمعه تبریز همچنین مصرف گرایی، رفاه طلبی، کوچک کردن ملت ایران و بزرگ کردن استکبار، عدم اعتقاد به وعده های الهی، بی توجهی به درون زایی اقتصاد، عدم مبارزه جدی با فساد، تکیه به اقتصاد نفتی، فراموش کردن آرمان های امام راحل و از بین رفتن نهضت ایشان را از دیگر چالش های این روزهای انقلاب اسلامی برشمرد.

وی افزود: هوشیاری و تداوم ومبارزه بی امان با استکبار جهانی، اقدامات پیشگیرانه در جهت توطئه های دشمن، بصریت افزایی و امید آفرینی، دشمن شناسی و درک عنیق توطئه دشمنان، استقامت و پایداری، عدالت طلبی و مطالبه گری از مهمترین راهکارهای مقابله با آسیب های پیش روی انقلاب است.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در پایان، گفت: مقابله فرهنگی با شبهات فکری و جنگ نرم در فضای مجازی، وحدت و همدلی، مقابله عالمانه با القاء یاس، نهادینه کردن فرامین مقام معظم رهبری، توجه به امر به معروف و نهی از منکر، تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، ترویج اندیشه های اسلام ناب محمدی از دیگر راهکارهای مهم برای مقابله با آسیب هاست.

انتهای پیام

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha