جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام تولایی

حوزه/ سلسله نشست هاي بصیرتی با موضوع «شاخصه‌هاي طلبه تراز انقلاب» با حضور حجت الاسلام صابری توّلایی، در مدارس علميه خراسان جنوبي برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزای«حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین صابری‌توّلایی عضو جامعه مبلغان کشور با حضور در مدارس علمیه استان، در سلسه نشست های بصیرتی با تاکید بر تربیت طلبه تراز انقلاب، گفت: اگر طلبه انقلابی نباشد نخواهد توانست به رسالتش عمل کند.

وي با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب که فرمودند"حوزه علمیه، قاعده نظام اسلام است و قوام اسلام به حوزه های علمیه بستگی دارد که اگر متزلزل شود نظام اسلام متزلزل خواهد شد " اظهار کرد: با فقه، تهذیب و آگاهی سیاسی، ستون حوزه حفظ می شود.

حجت الاسلام و المسلمین صابري‌توّلاييادامه داد: دشمن متوجه شده است باید از ولایت تقدس زدایی کند؛ لذا ساختار مقدس امام و امت را مورد حمله قرار داده است.

وي، هویت شناسی، زمان شناسی، شناخت انحرافات، شناخت شبهات، دشمن شناسی، اقتضائات زندگی در آینده (تحول ارتباطات ، تکنولوژیک ، رباتیک ) را از مواردی دانست که باید در حوزه ها به آن توجه بيشتري شود و افزود: در حال حاضی مهم‌ترین راهبرد مواجهه با دشمن، تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و افشای چهره واقعی غرب است.

انتهای پیام/ن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha