پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کردستان بر ضرورت کادرسازی برای جبهه فرهنگی انقلاب و نظام اسلامی تاکید کرد و گفت: متاسفانه برای جایگاه های مختلف مسئول تربیت نکرده ایم و نسل اول و نسل دوران دفاع مقدس آرام آرام کنار می‌روند و به جای آن ها، نیروی تربیت شده وجود ندارد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینی شاهرودی، عصر امروز دراختتامیه یازدهمین اجلاسیه جامعه مدرسین حوزه علمیه که در پژوهشکده علامه طباطبایی قم برگزار شد، عنوان کرد: انقلاب اسلامی قبل از نظام اسلامی ایجاد شد و امروز نظام اسلامی در جهان مطرح است.

وی افزود: یکی از کارهای بزرگ انقلاب اسلامی در افتادن با نظام منحط غرب بود و خود آن‌ها بیان می‌کردند که انقلاب اسلامی جنگ سرد را به جنگ تمدن ها تبدیل کرد.

نماینده ولی فقیه در استان  کردستان بیان کرد: انقلاب اسلامی در دنیا مورد استقبال قرار گرفت و ایجاد داعش به دلیل کنترل و مقابله با انقلاب اسلامی بود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی مطرح کرد: بخش فرهنگی وهابیت و عربستان نفوذ بیشتری از بخش فرهنگی انقلاب داشته و ما در بخش سخت افزاری بیشتر کار کردیم، البته جامعه المصطفی و برخی از نهادهای دیگر کارهای فرهنگی بزرگی را رقم زدند، اما نباید ضعفمان را در کارهای فرهنگی نادیده بگیریم.

وی بیان کرد: ما می‌توانستیم مذاهب اسلامی و طیف های مختلف را در جهت انقلاب رهنمون کنیم، اما متاسفانه  از این فرصت استفاده نکردیم.

نماینده ولی فقیه در استان  کردستان خاطرنشان کرد: غربی ها به صورت علنی بیان می‌کردند که جمهوری اسلامی را با جنگ سخت نمی توان از بین برد و باید از نسل چهارم به بعد روی آن‌ها کار فرهنگی کرده و آن‌ها را ذوب در فرهنگ غربی بکنند که مقام معظم زهبری راجع به این موضوع هشدار داده بودند که متاسفانه توجه خاصی به این موضوع نکردیم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی تاکید کرد: زهد مسئله شخصی بوده و در کار فرهنگی باید منابع مالی خرج شود و به همین دلیل بسیاری از بخش های فرهنگی انقلابی به دلیل چالش های مالی تعطیل شده اند.

نماینده ولی فقیه در استان  کردستان یادآور شد: ما متاسفانه برای جایگاه های مختلف مسئول تربیت نکردیم و نسل اول و نسل دوران دفاع مقدس آرام آرام کنار می‌روند و به جای آن ها نیروی تربیت شده وجود ندارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha