پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
برقراری

حوزه/ حجت الاسلام برقراری گفت: فتنه ای که امروز دشمن آن را طرح ریزی کرده است به مراتب پیچیده تر از فتنه ۸۸ است، چرا که در کنار مسائل اقتصادی، مسائل سیاسی و فرهنگی را هم نشانه گرفته اند.

حجت الاسلام محمدباقر برقراری امام جمعه ملایر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان با اشاره به چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: بعد از گذشت چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی، امروز ایران اسلامی به عنوان یکی از قدرت های برتر جهان و منطقه به شمار می رود.

وی ادامه داد: کشورهای مستکبر با میلیاردها دلار هزینه، باز هم مخفیانه به منطقه مسافرت می کنند، اما جمهوری اسلامی با نفوذ معنوی خود و بدون هیچگونه هزینه ای در قلب ملت های منطقه نفوذ کرده است.

حجت الاسلام برقراری تصریح کرد: خروج آمریکا از منطقه و سفر مخفیانه ترامپ به عراق، نشانه های از بین رفتن قدرت و ابهت آمریکا و افزایش اقتدار جمهوری اسلامی در منطقه و جهان است.

امام جمعه ملایر در ادامه با تقدیر از حضور مردم در گرامیداشت حماسه نهم دی، گفت: ملت ایران تحت رهبری های مقام معظم رهبری، توانستند فتنه 88 را تبدیل به حماسه 9 دی کنند و این روز بزرگ را رقم بزنند.

وی انسان را همیشه در خطر سقوط عنوان کرد و بیان داشت: سران فتنه به دلیل آن که غرق دنیاطلبی و مقام بودند در این امتحان نمره مردودی گرفتند و از مسیر انقلاب خارج شدند.

حجت الاسلام برقراری تاکید کرد: فتنه ای که امروز دشمن آن را طرح ریزی کرده است به مراتب پیچیده تر از فتنه 88 است، چرا که در کنار مسائل اقتصادی، مسائل سیاسی و فرهنگی را هم نشانه گرفته اند.

وی افزود: این که حضرت آقا می فرماید باید مراقب باشیم به این خاطر است که دشمن لحظه ای غافل نخواهند بود  و هر لحظه به دنبال پیداکردن نقاط ضعف و سو استفاده کردن از آن است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha