جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‌الاسلام محمدباقر ولدان

حوزه/ کار برای نوجوانان هزینه نیست سرمایه‌گذاری برای آینده کشور است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت‌الاسلام محمدباقر ولدان، شامگاه روز پنجشنبه در نشستی با حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدحسن رستمیان دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان سمنان، با اشاره به لزوم پرداختن جدی به عرصه تربیتی نوجوانان اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموده‌اند که «اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید» تاکنون 2 سال ونیم آن تقریباً طی شده است و با توجه به اینکه نوجوانان امروز مدیران فردا هستند ضرورت دارد تا به نسل چهارمی‌های انقلاب اسلامی به‌صورت جدی پرداخته شود.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان قم با تأکید بر پرورش نیروهای تمدن ساز و انقلابی محور تصریح کرد: کار برای نوجوانان هزینه نیست بلکه یک سرمایه‌گذاری برای آینده کشور است.

وی ضمن تقدیر از دبیران و معلمان در مدارس در راستای تربیت نیروهای انقلابی افزود: اگرچه کار و تلاش برای تربیت دانش آموزان نام و نانی به آن صورت مانند جایگاه یک استاد دانشگاه ندارد، اما اساتیدی انقلابی در این عرصه حضور دارند که تلاش‌های جدی و ویژه‌ای از سوی آنان شکل می‌گیرد.

حجت‌الاسلام ولدان با اشاره به برنامه‌ریزی در تربیت نیروهای انقلابی با تدبیر نسبت به سه عنصر نیازسنجی، ظرفیت شناسی و علاقه نوجوانان، بر ترویج و نشر بیش‌ازپیش تفکر انقلابی در میان نوجوانان تأکید کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha