پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
دیدار با مدیر حوزه علمیه سمنان

حوزه/ حجت‌الاسلام بخشی با بیان اینکه ۲۱ مبلغ مستقر و طرح هجرتی در شهرستان میامی داریم، گفت: فعالیت این مبلغان در سطح شهرستان میامی خوب و چشمگیر و رضایت‌بخش بوده است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از سمنان، حجت‌الاسلام مجید بخشی، در دیدار با مدیر حوزه علمیه سمنان با اشاره به فعالیت های خوب تبلیغی سازمان تبلیغات در شهرستان میامی و با بیان اینکه ۲۱ مبلغ مستقر و طرح هجرتی در شهرستان میامی داریم، اظهار داشت: فعالیت این مبلغان در سطح شهرستان میامی خوب و چشمگیر و رضایت‌بخش بوده است.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان میامی تصریح کرد: از سال ۸۵ که بنده در این منطقه حضور دارم با کمک‌های مردمی بسیاری از آئین‌های ملی و مذهبی را برگزار کرده‌ایم.

بومی‌سازی طلاب مدارس علمیه در سمنان

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدحسن رستمیان نیز در این دیدار با اشاره به برنامه‌ریزی‌های مدیریت حوزه علمیه سمنان برای جذب افراد به حوزه علمیه اظهار داشت: سیاست‌های خوب و برنامه‌ریزی‌های مناسبی در راستای جذب افراد به حوزه علمیه شده است و برنامه‌ریزی‌های ویژه‌ای را در این راستای تدارک دیده‌ایم.

مدیر حوزه علمیه استان سمنان افزود: یکی از سیاست‌های جدی ما در جذب افراد به حوزه علمیه بومی‌سازی طلاب است که می‌خواهیم هر یک از مشتاقان تحصیل در حوزه علمیه در همان منطقه و موقعیت مسکونی خود به مدارس علمیه مراجعه کنند.

تأکید بر لزوم همراهی حوزه علمیه سمنان در جذب طلاب مستعد

حجت‌الاسلام قربانعلی صفایی پور امام جمعه میامی نیز با اشاره به شروع فعالیت مدرسه علمیه شهرستان میامی در سال تحصیلی جدید، بر لزوم کمک مدیریت حوزه علمیه استان سمنان در راستای جذب طلاب مستعد و موفق و خوش‌ذوق در مدرسه علمیه میامی تأکید کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha