جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دیدار با مدیر حوزه علمیه سمنان

حوزه/ مدیر مرکز خدمات حوزه‌ علمیه استان سمنان گفت: بسیاری از مشکلات طلاب را با تعامل نهادهای سه‌گانه حوزوی پیگیری می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از سمنان، حجت‌الاسلام حسینعلی قدرتی، در دیدار با مدیر حوزه علمیه سمنان، با اشاره به فعالیت‌های رسانه‌ای خبرگزاری حوزه، بر لزوم تلاش برای تقویت عرصه اطلاع‌رسانی حوزوی تأکید کرد.

مدیر مرکز خدمات حوزه‌ علمیه استان سمنان با بیان اینکه باید فرصتی در نشست‌های مدیران مدارس علمیه در اختیار مسئولان مرکز خدمات به‌منظور ارائه گزارش و تبیین فعالیت‌های این مرکز شکل گیرد، تصریح کرد: وحدت نهادهای سه‌گانه حوزوی در راستای گره‌گشایی از مشکلات طلاب و روحانیون ضروری است زیرا برخی از گره‌ها هستند که باید با تعامل باز شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدحسن رستمیان نیز در این دیدار با تأکید بر لزوم پیگیری استقلال مالی حوزه‌های علمیه گفت: احیاء موقوفات و منابع پایدار حوزه علمیه در راستای استقلال مالی حوزه‌های علمیه در استان سمنان در دستور کار است.

مدیر حوزه علمیه استان سمنان تصریح کرد: درصدد راه‌اندازی یک تشکل و یا موسسه‌ای در جهت حل مشکلات مالی طلاب و روحانیون استان با استفاده از ظرفیت علمای استان هستیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha